Apple не пропускає в App Store додатки, що використовують сторонні SDK для стеження

    79

    Розробники більше не зможуть отримати доступ до інформації без попередньої згоди користувача. Оновлення вийде навесні 2021 року.

    Apple почала відхиляти оновлення додатків, які суперечать її новій політиці конфіденційності в iOS 14.5. Таким чином компанія вкотре показала своє серйозне ставлення до захисту особистих даних користувачів. Інформацію про це опублікував Forbes у своєму новому звіті.

    Відповідно до джерела, Apple тепер відхиляє всі додатки з App Store, якщо виявляє, що вони використовують сторонні SDK, які збирають дані про користувачів без їх згоди. Найчастіше для цього використовують відбитки гаджетів, щоб отримати IP-адресу, ім’я моделі пристрою та іншу конфіденційну інформацію. Всі ці дані розробники використовують для глибокого аналізу своєї аудиторії або ж для просування певного товару. І хоча відстеження користувача не порушує закон, компанія хоче розірвати всі зв’язки з тими додатками, які роблять це без явної згоди.

    Ряд розробників вже відчули зміни в політиці конфіденційності, які будуть випущені разом з iOS 14.5. Як повідомляє Forbes, компанія вже відхилила поновлення Radish Fiction, Heetch, програм від InnoGames і додатків, що використовують SDK від Adjust. В Apple пояснили, що ці платформи використовують алгоритмічно перетворені дані про пристрій, щоб створити унікальний ідентифікатор для відстеження користувача.

    Нова політика найсильніше позначилася на корпорації Adjust, SDK якої використовують понад 50 000 додатків. Це означає, що тисячі оновлень програм можуть бути відхилені. Для того, щоб розв’язати цю проблему, 2 квітня компанія доопрацювала свій SDK, виявивши нав’язливий код і видаливши його з платформи.

    Однак прийдешні заходи безпеки Apple Tracking Transparency відбилися не тільки на Adjust. Функція прозорості відстеження засмутила й інші великі корпорації, такі як Facebook. Це пов’язано з тим, що користувачі зможуть відмовитися від ідентифікатора IDFA, що значно утруднить просування реклами. Надалі це може привести до втрати великих рекламодавців, що призведе до фінансових збитків, оскільки головні інвестиції вони отримують від просування товарів. Нова функція є частиною iOS 14.5, яка, як очікується, буде випущена для всіх користувачів Apple в кінці весни 2021 року.



    • інші новини