TikTok став спонсором Євро-2020

    62

    Соціальна мережа TikTok стала спонсором чемпіонату Європи з футболу 2020, повідомили в прес-службі мережі.

    «Ми раді повідомити, що TikTok став офіційним партнером Євро-2020. Вперше такого роду розважальна платформа, як наша, стала спонсором великого міжнародного турніру УЄФА », – сказав генеральний директор TikTok в ЄС і Великобританії Річ Уотерворт.

    Як повідомляє портал “Рейтинг Букмекерів”, в рамках партнерства TikTok запустить ряд тематичних функцій – AR-ефекти, хештег-челлендж, прямі ефіри і звуки. Також УЄФА надасть мережі доступ до своєї «бібліотеці історичних цінностей», дані якої TikTok використовує для створення розважального контенту.

    Крім того, УЄФА створить в TikTok аккаунт чемпіонату.

    «Популярність футбольного контенту значно зросла за останній час: хештег #football набрав вже 70 млрд переглядів. Наша платформа стала “будинком” для відомих футбольних команд Англії, Нідерландів, а також культовим європейським зіркам футболу – Серхіо Рамосу, Роберту Левандовскі і Жуана Феліксу, вони діляться з нами своєю любов’ю до гри і своїми перемогами», – заявив Уотерворт.



    • інші новини