Що іноземці знають про українські бренди: результати міжнародного опитування

    269

    Близько 20% іноземців можуть назвати принаймні один український бренд, і лідером серед них стала кондитерська корпорація Roshen. Такими є результати міжнародного опитування організації Brand Ukraine.

    Roshen згадали без підказок 3% опитаних з усіх країн. У Польщі цей бренд знають 10% респондентів, а у Туреччині – 6%.

    Ще п’ять брендів набрали більше ніж 1% спонтанного знання: бренди одягу Sleeper та Paskal, горілчаний бренд Nemiroff, бренд соку Sandora та авіаційний бренд “Антонов”.

    У Туреччині без підказок найчастіше згадували компанію з виробництва соків Sandora, у Франції – бренд головних уборів Ruslan Baginskiy, а у Великій Британії – бренд одягу від кутюр FROLOV.

    Коли респондентам потрібно було обрати знайомі бренди з запропонованого переліку, принаймні один український бренд називали 60% опитаних. Найвищий рівень продемонстрували жителі США (74%), а найнижчий – Німеччини (49%) та Іспанії (50%).

    У різних країнах відомі різні бренди. Наприклад, про Ajax (українська технологічна компанія, яка розробляє бездротові та дротові системи безпеки) найбільше знають у Франції та Туреччині. У Польщі два абсолютних переможці за рівнем знання – це Roshen та Nemiroff, інші бренди мають скромніші показники.

    Основний стимул для іноземців купувати українські товари – це можливість підтримати Україну. 47% опитаних готові спробувати український товар, якщо побачать його в магазині. На другому місці серед причин звернути увагу на українські бренди – доступна ціна, особливо важлива для французів (49%) та поляків (48%). На третьому місці – цікавість спробувати українські продукти або товари, цей показник найвищий у Польщі (52%) та США (45%).

    Більшість з опитаних утримуються від купівлі товарів від українських виробників через низьку обізнаність та відсутність реклами.

    Опитування, яке проводили в травні 2024 року, охопило доросле міське населення семи країн: Великої Британії, Іспанії, Німеччини, Польщі, США, Туреччини та Франції. Загальна вибірка склала 2800 респондентів (400 у кожній країні).



    • інші новини