Twitter почала ділитися доходом від реклами з авторами контенту: хто може отримати виплату

    117

    Соціальна мережа Twitter почала виплачувати авторам популярних твітів частину доходу, одержаного від реклами, яка демонструється у відповідях на їх публікації. Право на участь у програмі мають передплатники Twitter Blue, чиї твіти переглядалися понад 5 млн разів на місяць протягом останніх трьох місяців.

    За словами власника Twitter Ілона Маска (Elon Musk), у рамках першого раунду виплат користувачі сумарно отримають $5 млн. Виплати сумуватимуться з лютого, коли мільярдер вперше заявив про намір запровадити таке заохочення для користувачів платформи. Кошти учасникам програми перераховуються через систему Stripe.

    Судячи з того, що повідомляють деякі популярні користувачі Twitter, виплати в рамках згаданої програми можуть бути дуже значними. Наприклад, письменник Браян Крассенштейн (Brian Krassenstein), у якого близько 750 тис. передплатників, заявив, що Twitter виплатив йому $24 305. Політичний оглядач Бенні Джонсон (Benny Johnson), у якого 1,7 млн ​​передплатників, розповів про отримання виплати у розмірі $9 546.

    Як саме оцінюється розмір виплати наразі, невідомо. Користувач Twitter Ешлі Сент-Клер (Ashley St. Clair), яка має 710 тис. передплатників, отримала виплату $7153. Вона підрахувала, що з лютого до липня її твіти набрали близько 840 млн переглядів. Якщо це дійсно так, то Twitter заплатив їй $0,0085 за тисячу переглядів або $8,52 за мільйон переглядів.

    Залишається незрозумілим, чи змінюється розмір оплати залежно від користувача чи інших чинників?



    • інші новини