Логотипи кoнкурсу Eurovision: гід за останні 7 років

566

Минулого тижня Україна вибрала логотип і девіз конкурсу Євробачення, яке буде проходити цієї весни в Києві. МедіаБізнес згадав, які символи і слогани були у пісенного конкурсу в останні роки.

Нагадаємо, емблема Євробачення-2017 – намисто – національна українська жіноча прикраса в сучасній інтерпретації. Ключове гасло конкурсу – Celebrate Diversity або “Шануймо розмаїття”.

В 2016-му конкурс проходив в столиці Швеції Стокгольмі.
Логотип Євробачення 2016 зовні являє собою кулю, схожу на кульбабу. Символ складається з безлічі блискучих насінин, які об’єднані в блок. Основні кольори логотипу синій і рожевий.

Логотип розроблений агентством ІНГО. Рікард Хольст, арт-директор ІНГО, і відповідальний за дизайн символу, коментував так: “Символ-це кульбаба з функцією реверсу. Він складається з дрібних насінин, які збираються з усіх куточків Європи, щоб зібратися в наш чарівну квітку і візуалізувати позитивну енергію, яка виникає, коли ми перебуваємо в об’єднаній музичної силі радості на “Євробаченні” в 2016 році”.
evrovidlogo2016.jpg

У 2015-му Євробачення проходило у Відні.
Візуальний символ має форму кулі і при цьому є продовженням слогана конкурсу наступного року “Будуючи мости”. Хвилі на емблемі символізують об’єднання музикантів Європи і різноманітність пісень.
evrovidlogo2015.png

У 2014-му Євробачення приймала Данія
Символом конкурсу став синьо-блакитний діамант. Слоган конкурсу Євробачення 2014 перекладається як Join Us – “Приєднуйтесь до нас”.
Камінь виконаний в бузкових і синіх тонах. Безліч його граней символізує різноманіття (на конкурсі представлені пісні різних жанрів) і багатство (організатори анонсували багате оздоблення сцени і наявність безлічі спецефектів).
evrovidlogo2014.jpg

2013, Мальме, Швеція
Логотип являє собою Метелика, який включає в себе різні кольори, текстури і елементи різних видів мистецтва.
Розробкою графічного оформлення займалася шведська компанія «Happy F & B».
evrovidlogo2013.jpg

2012 Баку, Азербайджан
Девіз конкурсу пісні Євробачення в Баку – Light your fire! (Запали свій вогонь!). Це пов’язано з тим, що Азербайджан часто називають «Країною вогнів», і символ вогню та полум’я широко використовується по всій цій країні. Логотипом конкурсу також стала вогняна квітка.
evrovid2012logo.jpg

2011. Дюсельдорф, Німеччина.
Темою стали різнокольорові промені, а емблемою – серце з променів. Візуальна концепція «Євробачення-2011», в свою чергу, заснована на образі пульсуючого серця, що складається з різнокольорових світлових променів.
Девіз конкурсу «Feel your heart beat!» ( «Відчуй ритм свого серця!»).
evrovid2011.jpg

2010 Осло, Норвегія.
Слоганом стало словосполучення «Поділи Момент» (англ. Share The Moment), емблема намальована на білому тлі, також використані чорний, золотий і рожевий кольори
evrovid2010logo.jpg