10 шокуючих речей, з якими стикаються мандрівники в різних країнах

408

1

Вирушаючи в подорож люди мріють про яскраві враження, приємно проведений час і позитивні емоції. Але часто вони стикаються з речами, які не просто відверто шокують, але й часом псують все враження від подорожі.

1. Франція

4-1Париж відомий тим, що в ньому люди часто дуже розчаровуються, особливо японці. Місто настільки розрекламоване в засобах масової інформації, що іноземці, які приїжджають туди, часто дивуються, чому столиця кохання і романтики настільки брудна.

2. Великобританія

3Варто бути готовими до того, що все навколо будуть цікавитися, як справи і чи все в порядку. Причому, це буде відбуватися постійно.

3. Австралія

4У цій країні мало не кожен день можна почути слово «клянусь».

4. Китай

5Ходити в туалет “по-великому” прямо на вулиці тут цілком нормально. Для місцевих жителів… Але це може шокувати гостей країни.

5. Росія

6Москва і Санкт-Петербург настільки різні, що часом важко повірити, що вони знаходяться в одній країні. Зазвичай іноземцям Москва здається великою і холодною, а Санкт-Петербург часто порівнюють з Віднем.

6. Японія

8Як відомо, в Японії все не так, як в іншому світі. В країні існує канал супутникового радіо, який називається «Rokki». На ньому в режимі нонстоп 24 години на добу 7 днів на тиждень грає саундтрек до фільму «Роккі».

7. Індія

1У спекотній країні варто очікувати того, що в поїзд доведеться «прориватися з боєм». При цьому не варто дивуватися, якщо хтось буде передавати своїх дітей з рук в руки через вікно вагона.

8. Сполучені Штати Америки

7У Сан-Франциско азіатський вплив на культуру міста відчувається набагато сильніше, ніж іноземець міг би припустити.

2Люди в Лос-Анджелесі не так щасливі і безтурботні, як це показується в фільмах. Це місто вирує, як котел, і приїжджі в ньому часто просто губляться і відчувають себе «не в своїй тарілці».

10Цінники в будь-якому магазині не включають в себе податки. Причиною є те, що в кожному штаті свої власні податки, а в деяких штатах навіть немає податку з продажів.