7 неочевидних помилок у спілкуванні, через які люди навколо намагаються вас уникати

29043

Уміння вести бесіду – справжнє мистецтво. Грамотне і чітке викладення своїх думок допоможе заручитися підтримкою співрозмовника, просунутися по службі або вирішити проблеми. Але, на жаль, не всі пізнали мистецтво правильного і досконалого діалогу.

Ми зібрали для вас помилки у спілкуванні, які можуть дискредитувати вас в очах співрозмовника.

Цікавитесь фінансами співрозмовника

«А скільки ти заробляєш? А твій чоловік? А скільки коштує твій велосипед? А чому так дорого?»- запитувати про таке співрозмовника (особливо якщо ви не перебуваєте в давніх дружніх стосунках) нетактовно. Тема фінансів може поставити людину в незручне становище, зачепити за живе або викликати негативну реакцію, особливо якщо співрозмовник надто настирливий.

Розповідаєте багато особистого в не зовсім підходящій компанії

Історії про те, скільки у вас було статевих партнерів або як довго ви лікували грибок нігтів, підходять лише для дуже вузького кола друзів. Запам’ятайте: про особисте – тільки дуже близьким. Решті ж, по-перше, не дуже зручно слухати подробиці чужого життя, а по-друге, не всі горять бажанням копатися в чужій брудній білизні. Особистими історіями ви можете дискредитувати себе в очах близьких або зовсім зіпсувати стосунки. Особливо якщо ви розповідаєте про особисте інших людей. Попросту кажучи, пліткуєте.

Постійно звертаєтеся до власного досвіду

Ще одна помилка, яка дратує співрозмовників, – це постійне звернення до себе і власного досвіду. Перебивати співрозмовника фразою «У мене була схожа історія, зараз розповім» – погана ідея. Не всім цікаві ваші історії. Не ображайтеся, а поставте себе на місце співрозмовника: нікому не хочеться, щоб його постійно перебивали і порівнювали з кимось ще.

Не вмієте тримати дистанцію

У кожної людини має бути особистий простір, і вторгнення в нього заподіює явний дискомфорт. Тому до вміння слухати і говорити додається новий навик – вміння тримати дистанцію. Не слід при розмові активно махати руками перед обличчям співрозмовника, занадто близько підходити або торкатися його гудзиків. Не ставте співрозмовника в незручне для нього положення.

Даєте непрохані поради

Якщо ви постійно вказуєте знайомим, що їм робити і як бути, то варто зупинитися. Не потрібно роздавати поради направо і наліво. Це викличе лише роздратування і гнів. Подібна звичка підносить вас над іншими, роблячи таким собі гуру життя і стосунків.

Занадто багато скаржитеся

Погодьтеся, скигліїв ніхто не любить. Якщо спочатку виникає бажання допомогти людині, то потім залишається одне-єдине почуття: відв’язатися якомога швидше. Зазвичай скиглії не потребують жодних порад і підтримки. Ти витрачаєш сили і час, щоб допомогти людині, а їй це просто не потрібно. Вона побідкалась – і їй добре. Отже якщо вас уникають знайомі, то подумайте, а чи не часто ви скаржитеся на життя.

Не вмієте слухати

Уміння слухати, як і вміння вести діалог, – це важлива частина комунікації. Часом це важливіше, ніж уміння яскраво і красномовно говорити. Замість того щоб під час монологу співрозмовника дивитися в телефон або хитати головою, краще зацікавлено мовчати і ставити уточнюючі питання. До вмінн слухати відноситься і вміння не перебивати.

А що відштовхує особисто вас у спілкуванні з людьми?



• не пропусти