11 найкрасивіших італійських автомобілів (фото)

4305

Ми вдячні італійцям за багато чого, але насамперед – за ці автомобілі.

У цій добірці італійських автомобілів майже немає закономірності. Їх об’єднує дух прекрасного часу розквіту автомобілебудування, коли дизайнери та інженери створювали мрію: потужну, швидку і неймовірно красиву.

Кожна з цих машин у свій час наробила багато шуму. Деякі з них навіть вплинули на дизайн цілого покоління автомобілів, назви ж інших стали загальними. І кожна в черговий раз доводить, що підхід італійських дизайнерів до візуалізації інженерного рішення абсолютно неповторний.

Ferrari 550 Maranello

97_ferrari_550M_pvgp_04_dv_01

818_ext

Maranello прийшла на зміну Testarossa і не тільки перевершила попередницю, а й стала флагманом покоління спорткарів початку 2000-х. Вона швидше, краще управляється, а корпус більш обтічний і елегантний. Maranello володіє лютим V12 об’ємом 5,5 (звідси і цифри в назві моделі). Саме на Maranello довгий час роз’їжджав по Туріну колишній нападник «Ювентуса» Алессандро дель П’єро.

Ferrari Daytona

1561043-1200-0

3.-1972-Ferrari-365-Daytona-Spyder-hi-res

Ferrari Daytona

Ferrari_365_GTB_4_Daytona_pic_96968

Чи винна серія Top Gear, знята до ювілею Daytona, чи ні, але з цією моделлю Ferrari виникає стійка асоціація – поїздка уздовж Лазурного берега, коли опускаєш шкіряний верх і вдихаєш солонуватий повітря. І єдина проблема в цей момент – настирливе сонце. Daytona дійсно вийшла на рідкість стильною. Насправді ж вона називається 365 GTB / 4 і була розроблена легендарним Леонардо Фіораванті зі студії Pininfarina.

Ferrari Testarossa

512groot27

Ferrari Testarossa

1990_ferrari_testarossa_coupe_m

Цій червоноголовій (саме так перекладається назва автомобіля) було призначено стати однією з найуспішніших моделей Ferrari. Перша версія Testarossa з’явилася в 1984 році і шокувала шанувальників автомобілів цієї марки. Гострий, агресивний дизайн, судячи з усього, для тих часів виглядав занадто новаторськи і навіть нахабно. Під капотом Testarossa встановлений найпотужніший 390-сильний V12. Салон же в порівнянні з попередницею Berlinetta Boxer став більш стильним і скромним – це, до речі, відмінна риса спорткарів Ferrari.

Lamborghini Countach

lamborghini_countach_prototype_big_83878

Lamborghini_LP500_Prototype

lamborghini-countach-4

Напевно у багатьох була іграшкова модель або хоча б плакат із зображенням Countach.Вона випускалася з 1974 по 1990 роки і стала своєрідним лекалом для цілого покоління спорткарів того часу. Countach – вигук здивування на п’ємонтськиму діалекті. Так її прозвав дизайнер Нуччо Бертон, коли вперше побачив концепт. В результаті вийшов дивний, незграбний, широкий корпус з не дуже хорошими аеродинамічними характеристиками. Проте саме цей силует став зразком для багатьох дизайнерів наступних років. До речі, знамениті «ламбо двері» вперше з’явилися саме на Countach.

Lancia Delta Integrale

vjimages

Lancia_Delta_Integrale_-_2008_Rallye_Deutschland_2

volo-salto-Lancia-Delta-Integrale

Ніяких шийних хусток, запонок і кольорових краваток – тільки бруд, швидкість і напористий характер. Саме такий цю модель задумував все той же легендарний дизайнер Джорджетто Джуджаро, що довів, що «не все італійське, що лисніє». Ця спортивна модель стала найвідомішою в лінійці Lancia. Всього випускалося три покоління Delta, серед яких більшого шуму наробила Delta Integrale – з 1987 по 1992 рік на Чемпіонаті світу з ралі італійській команді не було рівних.

Lamborghini Miura

lamborghini-miura-wallpaper

lamborghini-miura-01

lamborghini-miura-11

У самій назві цієї моделі є енергія пристрасті. І дійсно, Miura – відома іспанська ферма, де розводять биків для кориди. Головна особливість цієї моделі – вирахуваний у всіх елементах гармонійний дизайн кузова з утопленими фарами, що піднімаються при включенні ближнього світла. Miura випускалася з 1966 по 1973 рік у невеликих кількостях і коштувала навіть на ті часи дуже дорого. Зараз роздобути таку можна, лише вигравши торги на аукціоні. Дайте нам знати, якщо у вас це вийде.

Maserati Bora

7661965658_29c5d28e85_o

Took me a while to identify the car, awesome car!

Maserati_Bora_yellow_vr_TCE

maserati-bora-10

Це двомісне купе вважається мало не найвдалішою моделлю серед всіх Maserati, що дозволила компанії конкурувати з Ferrari і Lamborghini. Вперше потужний V8 розташований по центру, а до сотні “Бора” розганяла за 6,9с, що для 1971 року – відмінний результат. Над дизайном моделі працював легендарний Джорджетто Джуджаро. Його мінімалістичний, незграбний і агресивний дизайн дозволив цій Maserati стати справжньою класикою спорткарів 70-х.

Fiat 500

1970_Fiat_500_L_--_2011_DC_1

Fiat_500_brooklandscc_1-1

У кожної країни свій автосимвол: у Франції – незграбний Citroën, у Німеччині – народний автомобіль «Жук», у Великобританії – незграбний Mini. В Італії це безперечно старий Fiat 500. Класичний варіант моделі 50-х років знайшов культовий статус і, ймовірно, встановив рекорд за кількістю туристичних фотографій зі своєю участю. Власники старих 500-х розповідають, що керувати нею легко і весело, що, звичайно ж, дуже по-італійськи. Сучасна версія Fiat 500 популярна нітрохи не менше. Що вже говорити, якщо гоночний варіант Abarth рекламує наш улюблений декадент Чарлі Шин.

Alfa Romeo Brera

2009-alfa-romeo-brera-s

alfa-romeo-brera-01

Можна скільки завгодно твердити, що автомобілі Alfa Romeo не надійні, часто ламаються і невиправдано дорогі. Купити-то її все одно хочеться! Складно порахувати, яку кількість нагород і премій виграла ця модель. І все в номінації «кращий дизайн». Чому? Та тому що його розробив Джорджетто Джуджаро, а збирала цю модель студія Pininfarina. В принципі цих двох імен досить, щоб зробити легендарний спорткар. На жаль, Brera ось уже три роки як не випускається, її наступник – родстер Spider.

Maserati Quattroporte

Maserati_Quattroporte_Sedan_1963

Maserati_Sebring_Series_II

quattroporte-32-001

Більшість напевно асоціюють Quattroporte з п’ятим поколінням цієї моделі, що випускається в період з 2003 по 2013 роки. Однак цим чотирьохдверним седаном Maserati ще в 1963 році фактично створила новий клас автомобілів – спорткари «на кожен день». Quattroporte стала не тільки символом компанії, але і одним з найстильніших італійських автомобілів. Скажімо, щоб доїхати від виноградника до вілли біля моря, людина зі смаком вибере саме Quattroporte.

Lancia Stratos HF

1973_Lancia_Stratos_01

lancia-stratos-hf-01

Lancia-Stratos-HF-Wallpaper

Lancia Stratos HF – автомобіль, що випускався італійським виробником автомобілів Lancia. HF в назві означає High Fidelity. Автомобіль відоміший як Lancia Stratos.

Lancia Stratos HF вважається першим у світі автомобілем, спочатку створеним для участі в ралі. Проект створення проводили менеджер ралійної команди Lancia Чезаре Фьорі (Cesare Fiorio), британський гонщик та інженер Майк Паркс і гонщик заводської команди Сандро Мунарі.

Всього було виготовлено 492 примірники Stratos, що зробило Lancia Stratos HF дуже рідкісною машиною. На даний час «Stratos HF Stradale» (дорожня версія) в хорошому стані коштує близько 83 000 євро, а гоночні версії оцінюються в кілька разів дорожче.