Як би це не було сумно, але ми знаємо, що виробник так прагне продати свій товар, що часто на рекламних знімках показує його занадто добре і красиво. А потім споживач відкриває упаковку та відчуває розчарування. Тому ми вже звикли, що результат завжди трохи гірший, ніж те, що пропонується спочатку. Ми зібрали для вас випадки, коли люди отримали більше, ніж очікували.
«Щиро вражений. Навіть шматочки виглядають так само, як на упаковці. І це смачно»
«Приємно здивувався, коли відкрив пасхальну цукерку»
«Зліва фото, яке я показав місцевому кондитеру, а праворуч торт «Голодний єдиноріг», який приготували для мене»
Автор фотографій каже, що йому більше сподобався його торт, аніж картинка.
«Вийшло краще, ніж очікувалося»
«Замовила чохол із реклами в Інстаграмі. Приємно здивована!”
“Це виглядає краще, ніж очікувалося”
Всі ми знаємо, що зазвичай бургери на рекламних фото виглядають набагато апетитніше, ніж насправді. Але не цього разу.
“Не розчарований!”
«У мого сина сьогодні день народження, і він хотів торт із пожежною машиною. Вийшло краще, ніж очікувалося»
«Замовила портрет моєї милої покійної Персефони. Художник перевершив усі очікування!»
«Приємно здивували, крем – найкраща частина»
«Коли реальний продукт кращий за промо-зображення»
Капкейки з серіалу “Доктор Хто”. На першому фото те, що показали кондитеру:
А ось те, що було отримано у результаті:
Автор зізнається, що мало не заплакала від радості, отримавши своє замовлення. Воно й зрозуміло, адже результат справді перевершує всі очікування.
Коли не пошкодували пепероні
«Коли ваша трирічна дитина просить вечірку з райдужними пончиками та динозаврами, і ви погоджуєтеся»
Я намалювала дизайн та замовив його у місцевого кондитера.