Apple підтвердила, що придбала сервіс розпізнавання музики Shazam

    244

    Втім, про цю угоду на 400 млн доларів говорили ще з грудня 2017 року. Але тільки сьогодні покупку схвалила Єврокомісія.

    Сервіс розпізнавання музики Shazam визначає пісні «на слух». Крім того, Shazam накопичила серйозну базу користувачів. Додаток завантажено понад 1 мільярда разів. Shazam може похвалитися більш ніж 120 мільйонами активних користувачів, які використовують додаток 20 мільйонів разів на день, відповідно до власного веб-сайту компанії. Його користувачі лояльні. Ця лояльність може привести до того, що клієнти будуть платити більше за власні послуги Apple, такі як Apple Music.

    Заснована в 1999 році, Shazam була рідкістю в музичній технології: прибутковою компанією. Він генерує більшу частину своїх доходів за рахунок реклами.

    Shazam показує рекламу користувачам, поки вони сканують своє середовище, щоб ідентифікувати пісню або інший звуковий файл. Додаток також показує менші медійні оголошення на сторінці, де відображаються дані пісні. І навіть коли Shazam не може ідентифікувати звуковий файл, зазвичай через недостатній час або якість звуку, він показує користувачам оголошення.

    Shazam також отримує оплату за передачу трафика Apple, Spotify і інших постачальників цифрової музики. Ідея полягає в тому, що користувач ідентифікує пісню, а потім пропонується помістити її на Spotify або Apple Music або завантажити її з магазину iTunes. Зараз Shazam показує рекламу, але компанія Apple вже пообіцяла, що скоро додаток стане повністю безкоштовним для всіх користувачів.