Український проект завоював нагороду на фестивалі реклами “Каннські леви”

    111

    На Міжнародному фестивалі реклами “Каннські леви” проект Ukraine Witness Українського кризового медіацентру отримав “Бронзового лева” в категорії Lions Entertaiment.

    Про це повідомив на своїй сторінці у Facebook засновник і член правління УКМЦ Геннадій Курочка, передає ONLINE.UA.

    Нагороду виборов ролик про трагедію у Бабиному Яру в 1941 році.

    За словами Курочки, це перша нагорода з “Каннських левів” для України і вона має величезне значення для всього рекламного ринку країни.

    Український проект завоював нагороду на фестивалі реклами "Каннські леви" (1)

    “Для мене і моєї команди цей Бронзовий Лев — навіть більше, ніж Гран-прі. Тому що для української рекламної та піар-спільноти це — прорив. Ми нарешті розірвали замкнуте коло, яке багато років не давав нам піднятися вище шорт-листа. З іншого боку, я вважаю, що сьогодні Бронозовий Лев для нас краще, ніж золото, тому що Гран-Прі або Золото — це як би фінальна точка, а так нам є куди прагнути”, — заявив Курочка в коментарі Reklamaster.