Poco оголосив себе повністю незалежним брендом після презентації Poco M3

    193

    З якоїсь причини, тільки зараз суббренд Xiaomi, Poco, вирішив позначити себе як незалежну компанію.

    Сьогодні компанія Poco вирішила випустити дуже дивну заяву. Компанія оголосила себе незалежною від будь-яких брендів (мається на увазі, звичайно ж, Xiaomi) ще на початку цього року, але, з невідомих причин, саме після сьогоднішньої презентації нового бюджетника Poco M3, виробник вирішив знову голосно заявити, що він — великий гравець на ринку, і ніхто не стоїть за його успіхами.

    Бренд заявив про себе ще в 2018 з виходом супер-хіт-пристрою – Pocophone F1. За ним повинен був піти наступник у вигляді F2, але весь 2019 рік бренд просто стояв на місці. Лише в травні 2020 був представлений Poco F2 Pro, але далеко не всі були задоволені тим, що це перед ними був звичайний ребрендинг уже існуючого Redmi K30 Pro.

    Далі були додаткові «переклеєні шильдики»: Poco M2 Pro (Redmi Note 9 Pro), Poco M2 (Redmi 9) і зовсім недавно Poco C3 (Redmi 9C).

    У вересні компанія показала Poco X3 NFC, свій перший по-справжньому оригінальний продукт, і він вже став хітом. Сьогодні компанія представила Poco M3, вже другий оригінальний смартфон.

    Починаючи відсьогодні, Poco буде не просто суббрендом Xiaomi. За словами компанії, Poco буде діяти як окремий бренд. Компанія виклала в своєму Твіттері лист зі словами подяки фанатам, без яких Poco не став би таким успішним підприємством.

    Згідно із заявою бренду, F1 і F2 Pro дозволили компанії зайняти місце у флагманському сегменті. З випуском X3 NFC, бренд довів, що має достатньо ресурсів, щоб бути актуальним для середнього цінового сегмента. А зараз, після виходу M3, бренд готується захопити і бюджетний сегмент.

    Що ж, подивимося, як компанія буде реалізовувати свої плани.

    Джерело: GSMArena