Цього краще не робити в магазинах косметики

423

Магазини косметики ніколи не втратять популярність. Туди хоча б раз на місяць іде кожна жінка, аби придбати помаду своєї мрії, або тіні для очей, до яких так звикла. У гонитві за «саме своїм» продуктом покупці іноді втрачають пильність і роблять помилки, які дорого коштують здоров’ю.

Ми дізналися декілька речей від працівників магазинів косметики, які краще ніколи не робити під час шопінгу. Якщо побачите хоч одну свою звичку у цьому списку, то краще позбутися від неї вже зараз.

Використовувати косметику з тестерів на обличчі

Не хитра справа одразу й безкоштовно нафарбуватися в магазині, а потім піти займатися своїми справами. Особливо це стосується крамниць з елітною косметикою. Проте, така поведінка небезпечна і шкодить шкірі обличчя. Варто остерігатися наносити тестери на зони навколо очей, рота та носа. Косметика в тестерах накопичує шкідливі мікроорганізми, які потім викликають запалення на шкірі.

Порада. Перед купівлею продукту, нанесіть його ватним тампончиком на внутрішню сторону долоні, або на подушечки пальців. Туш краще взагалі не тестувати. Її викладають за для того, щоб оцінити щіточку.

Нищити тестери

Хоч косметика знаходиться у вільному доступі, це не означає, що покупець повинен розсипати пудру чи малювати щось олівцем для брів. Якщо ламається тестер, робітники повинні його замінити. Це означає мінус один товар з полиці для покупців.

Порада. Користуйтесь тестерами, якщо дійсно хочете дізнатися більше про продукт.

Намагатися самостійно розібратися у товарах

Така поведінка не дивна, бо кому ж хочеться, щоб за ним по п’ятах ходив консультант. Хоча, працівники крамниці завжди покажуть необхідний відділ. Аби зекономити свій час, краще спитати  поради у консультантів. Навіть, якщо один з них не дуже обізнаний у необхідній продукції, він швидко знайде того, хто обов’язково допоможе.

Порада. Довіряйте підказкам продавців-консультантів.

Використовувати пензлики візажиста без дозволу

У багатьох крамницях візажисти пропонують випробувати косметику зробивши професійний макіяж. Якщо спеціаліст використав пензлик, то його потрібно одразу почистити й продезінфікувати. Байдужі до цього покупці часто торкаються цих пензлів без дозволу. Тому процедуру очищення потрібно робити знову. Крім того, засоби для макіяжу коштують дорого і за ними потрібно спеціально доглядати.

Порада. Візажист знає який пензлик потрібно використовувати, а тому не потрібно чіпати його інвентар.

Наносити самостійно макіяж за допомогою тестерів

Фарбуйтесь вдома косметичними засобами, яким довіряєте. Не потрібно використовувати крамницю, як салон краси. Особливо, коли для цієї ж самої краси ви використовуєте тестери. Про їх небезпеку вже говорили вище.

Порада. Продумуйте свій зовнішній вигляд перед тим, як вийти з будинку. Тестери – для того, щоб спробувати продукт, а не для того, щоб робити макіяж.

Відкривати продукти без маркування «Тестер»

Як запевняють робітники магазинів косметики, така поведінка призводить до додаткових витрат.  Те, що вже було відкрите покупцем більше не потрапить на полиці для інших клієнтів. А ще, відкривання будь-якого косметичного засобу негігієнічне.

Порада. Не можете знайти потрібний тестер продукту – зверніться до консультанта. Він знайде необхідний тестер, або запропонує новий.

Зривати злість на продавцях

Зникнення знижки на товар чи припинення дії дисконтної картки не привід проявляти злість на невдоволення на працівниках магазинів косметики. Вони не встановлюють ціни та самостійно не вирішують, коли продовжувати чи припиняти акції. Не в їхніх силах також продовжувати дію дисконтних карток і купонів. За самовільні дії їх звільняють з роботи.

Порада. Перед тим, як користуватися дисконтною карткою перевірте строк її дії.

Боятися повернути товар, який не сподобався

Завжди перевіряйте як діє правило повернення товарів у магазині. За законом, покупець має право повернути товар протягом двох тижнів. Якщо продукція не використовувалась, не пошкодилась, а також у вас зберігся чек без вагань несіть придбане на обмін. Хоча, назад продавці не візьмуть деякі види косметики, інструменти для манікюру та педикюру, парфумерію.

Порада. Права покупців захищає закон, тому не варто погоджуватись на неякісний товар.

Висловлювати невдоволення високою ціною

Працівники магазинів ставлять цінники на товар, але не визначають ціну. Косметика може дорого коштувати через дорогі інгредієнти, або екологічно чисте пакування. Не варто забувати й про бренд, бо за нього також оплачується відсоток.  Продавці лише керуються ціновою політикою магазину косметики.

Порада. Завчасно розраховуйте бюджет, який є можливість витратити.

Бути впевненою у тому, що продавець-консультант хоче продати найдорожчий товар

Якщо ви вже розрахували свій бюджет і витратити більше не вийде, то краще скажіть це консультанту. Тоді працівник порекомендує найкращу косметику у вашому ціновому діапазоні. Насправді ж, продавці не отримують відсотків від продажу найдорожчої косметики. Консультанти зазвичай запитують клієнтів про продукцію, яка їм подобається і вже потім пропонують її.

Порада. Не соромтесь одразу сказати, яку суму збираєтесь витратити на косметику.

автор Альона Гук спеціально для vsviti.com.ua



• не пропусти



• магазин

• новини партнерів