У Південній Америці до літа запустили експрес Belmond Andean Explorer, що курсує між Куско – стародавньою столицею Імперії інків – і містом Арекіпа, історичним центром якого включено до списку всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Поїзд, втім, хороший не тільки і не стільки своїм маршрутом – всередині створили справжній рай для мандрівників.
Експрес відправляється з Куско, перетинає гірські луки Анд і доставляє пасажирів до озера Тітікака, каньйону Колка, а потім в Арекипу. Подорож триває три дні і дві ночі. За бажанням можна пройти шлях і в зворотному напрямку.
Ніяких плацкартних або загальних вагонів, очевидно, тут не передбачено. Тільки купе в різних варіаціях.
Котре швидше нагадує номер в дорогому готелі. У поїзді є одномісні кабіни класу «люкс», подвійні, двомісні і купе з двоярусними ліжками. Всі купе оснащені окремим туалетом і душем.
Вагонів-ресторанів в Belmond Andean Express цілих два. І обидва оброблені дорогими матеріалами – щоб не було навіть натяку на типове залізничне громадське харчування.
Гостей годують свіжими і незвичайними стравами з сезонних фруктів і овочів, вирощених в перуанських Андах. Меню складено шеф-кухарями одного з найпрестижніших готелів Перу.
Ще одна «фішка» поїзда – оглядовий вагон. Тут встановлені дивани – можна відпочивати і пити коктейлі на свіжому повітрі, отримуючи справжнє задоволення від навколишньої краси.
Полиця для особистих речей в люксовому поїзді не має нічого спільного з тим, до чого звикли пасажири звичайних поїздів. Немає тут і запраних вафельних рушників.
Один з повторюваних елементів дизайну Belmond Andean Express – Чака – ступінчастий хрест, широко поширений в Південній Америці з найдавніших часів .
Він зображений на стінах вагонів, на уніформі персоналу, на серветках і келихах і навіть на халатах і рушниках, що надаються гостям.
Крім двох ресторанів, в складі поїзда є вагон-салон з панорамним вікнами, баром і роялем. Тут теж можна насолоджуватися фантастичною красою перуанських пейзажів. І, звичайно ж, спілкуватися з попутниками.
За даними The Telegraph, переобладнання поїзда обійшлося компанії-власнику в 10 мільйонів доларів. Всього в ньому 24 купе. Обслуговуванням пасажирів займаються півсотні людей.
Найпростіший квиток (з Куско до Арекипи, дві ночі) на Belmond Andean Express коштує близько 1,4 тисячі доларів. Недешево, але за відтворену в інтер’єрах атмосферу 1920-30-х, унікальні види і не менш унікальний досвід готові заплатити багато.