Після розголосу у ЗМІ про жахливі умови, в яких їдуть українські солдати з фронту, про бійців згадали в Уряді: минулого тижня там провели нараду з цього питання. А до того бійці пересувалися залізницею у вагонах-«теплушках» – з діркою в підлозі замість туалету. Такі правила були законні – вони діють ще з 1953 року. Чому інструкцію з перевезення бійців, які охороняють військову техніку, за 64 роки досі не поміняли, ніхто так і не пояснив.
Про це передає «Радіо Свобода».
Дірка в підлозі замість туалету, ліхтар зі свічкою всередині замість освітлення, буржуйка щоб грітися – так перевозять солдатів, що супроводжують військову техніку.
Після появи сюжету про жахливі умови перевезення військових фотографії таких вагонів-»теплушок» опинилися на столі заступника міністра інфраструктури. «Відверто кажучи, навіть худобу тут возити важко», – відреагував на фото заступник міністра інфраструктури Юрій Лавренюк.
Сюжет про нелюдські умови для бійців викликав резонанс не тільки у глядачів, а й самих чиновників, окрім, хіба що, представника Укрзалізниці. За його словами, «вагон-«теплушка» був обладнаний у повній відповідності до діючих норм і правил».
Діючі норми і правила – це напівтоварний вагон, всередині – дошки, піч, труба, коцюба, відро, ліхтар і свічки. На залізниці обладнали вагон, як в інструкції 1953 року. Чому інструкцію з перевезення бійців, які охороняють військову техніку, за 64 роки досі не поміняли, ніхто так і не пояснив. Заступник міністра лише на нараді дав команду залізницям виступити з такою ініціативою.
Отже, на нараді в Міністерстві інфраструктури вирішили – за комфорт перевезень військових саме час пора взятися серйозно. Учасники спеціальної наради у Міністерстві інфраструктури навіть домовилися створити робочу групу, яка має переглянути норми перевезення залізницею військових. Оновити правила, сконструювати нові вагони, тощо. Однак, поки не уточнюють, скільки на це знадобиться часу.