Одного з найбільших українських операторів мобільного зв’язку Київстар буде перевіряти Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.
Абоненти Kyivstar масово скаржаться, що компанія не відпускає їх у рамках послуги з перенесення абонентського номера (MNP). У зв’язку зі скаргами, що надійшли, з 29 травня по 11 червня у компанії будуть проводитися перевірки. Про це розповіла завідувач сектору із забезпечення діяльності голови НКРЗІ Богдана Півень.
“НА ЗАСІДАННІ БУЛО ПРИЙНЯТО РІШЕННЯ ПРОВЕСТИ ПЕРЕВІРКИ ОПЕРАТОРА КИЇВСТАР У ЗВ’ЯЗКУ З СКАРГАМИ ГРОМАДЯН”, – СКАЗАЛА ПІВЕНЬ.
Предметом перевірки, за її словами, є дотримання мобільним оператором законодавства, а також стандартів при наданні телекомунікаційних послуг. Голова НКРЗІ додала, що в цілому регулятор отримав 11 скарг на оператора Kyivstar.
“НАСТУПНОГО ТИЖНЯ, У ВІВТОРОК (4 ЧЕРВНЯ – РЕД), ЗАТВЕРДИМО І ГРАФІК ПЕРЕВІРОК ЗА ІНШИМИ ОПЕРАТОРАМИ”, – ПОВІДОМИЛА ПІВЕНЬ, УТОЧНИВШИ, ЩО РІШЕННЯ ПРО ПЕРЕВІРКИ ОПЕРАТОРІВ НА САЙТІ НЕ ПУБЛІКУЄТЬСЯ.
Нагадуємо, з 1 травня в Україні запрацювала послуга з перенесення абонентських номерів для користувачів мобільного зв’язку (Mobile number portability, MNP). Тепер українці можуть безкоштовно змінити мобільного оператора, зберігаючи при цьому старий абонентський номер.