3 корисні звички, які допоможуть встигати більше

701

Тайм-менеджмент — чудовий помічник, коли справа стосується покращення здоров’я, підвищення продуктивності чи особистісного зростання. Правильно керувати часом допоможуть три прості звички.

1. Складайте чек-лист для найважливіших періодів дня

Чек-лист дуже економить час, тому що допомагає все тримати під контролем. При складанні такого листа приділіть особливу увагу ранку та вечору – періодам, які визначають поточний та наступний день.

Відразу після пробудження легко витратити час марно, перевіряючи пошту та соцмережі. Тому включіть у чек-лист навіть очевидні речі: почистити зуби, поснідати, розпланувати день. Запишіть 3–5 дій, які потрібно виконати насамперед, незважаючи ні на що.

2. Визначайте бажаний результат перш ніж взятися за роботу

Над чим би ви не працювали, потрібно знати, навіщо ви це робите. Конкретна мета дозволить чітко формулювати події на її досягнення, не витрачаючи час на другорядні речі. Бажаний результат, хай і приблизний, чудово мотивує на роботу.

3. Позбавляйтеся всього зайвого

Напевно, ви помічали, що деякі люди ніби висмоктують вашу енергію, а якісь предмети, запахи та звуки, навпаки, позитивно впливають на ваш стан і роботу. Тому важливо дослухатися до себе.

Якщо щось чи хтось виснажує вас, позбавтеся цього.

Наприклад, не витрачайте дорогоцінний час на вислуховування скарг токсичних людей і відновлення душевної рівноваги після. Краще витратити цей час з користю для себе та своєї справи.

Також позбавтеся всього, що приносить уявне задоволення, але насправді не наближає до поставленої мети. Наприклад, перекур не допомагає заспокоїтись і набратися сил для нового ривка. Він лише займає робочий час та шкодить здоров’ю.



• не пропусти