Дизайн – справа тонка. Xiaomi попалася на плагіаті з матеріалами LG

    107

    Британський художник виявив свої роботи в іспанській рекламі Xiaomi.

    Китайську компанію Xiaomi викрили у використанні без дозволу робіт британського дизайнера Пітера Тарки (Peter Tarka). Про інцидент розповів сам потерпілий в своєму Twitter.

    Художник спеціалізується на 3D-графіці. Він з подивом виявив комбінацію з трьох своїх робіт в іспанській рекламі Xiaomi. Одне зображення увійшло в колекцію інсталяцій, створену Тарко в березні 2018 року. Вона опублікована на Behance серед інших робіт художника.

    Цікаво, що дві інші композиції були створені Тарко для корейської компанії LG. На Vimeo можна подивитися відеоролик, в який увійшли дані ілюстрації.

    Також Пітер створив анімацію, яка демонструє, як Xiaomi отримала свою фінальну рекламу з його ілюстрацій. За словами автора, до нього не зверталися представники Xiaomi щодо авторських прав або відрахувань.

    Втім, Xiaomi вже відреагувала на скандал. Вона повідомила журналістам, що співробітник, відповідальний за неправомірне використання ілюстрацій звільнений, а художнику направила вибачення. Також компанія збирається посилити процес схвалення матеріалів, щоб запобігти подібному в майбутньому.