Мало хто буде сперечатися з тим, що смартфони незамінні помічники в повсякденному житті. Але, на жаль, вони не застраховані від поломки.
Які найчастіше проблеми бувають з мобільниками? Які найпоширеніші причини поломок? На ці питання відповіла компанія SquareTrade, яка спеціалізується на гарантійному ремонті і сервісному обслуговуванні електроніки.
Статистика компанії стосується в основному США, але майже напевно вона дзеркальне відображення тих проблем, з якими стикаються споживачі в більшості країн світу.
Основна маса користувачів, а це 29%, приходять в сервісний центр з розбитим дисплеєм. Найчастіше причиною звернення за допомогою до фахівців стають подряпини і пошкодження на екрані – 27%. Всього на проблеми з дисплеями припадає 66% звернень користувачів і за рік таких пристроїв набирається близько 50 мільйонів, а американцям довелося заплатити $ 3,4 млрд за заміну матриць.
Фахівці SquareTrade не полінувалися і навіть підрахували, що кожну годину в США ламається більше 5700 екранів.
Найпоширенішою причиною поломки (74%) є його пошкодження через падіння на землю. Досить часто користувачі кидають мобільник з кишені (49%), зі столу (38%), з сумки (22%), в туалеті (26%) і в 39% випадків відбувається випадкове його занурення в воду.
Цікаво, що 59% користувачів при поломці дисплея воліють придбати новий мобільник, ніж зв’язуватися з сервісними службами. Ще 38% відмовляються його лагодити і, як правило, через високу вартість ремонту.
Наступною за популярністю проблемою є акумулятор (22%), а 16% звернень припадає на відколи по кутах корпусів і на проблеми з чуйністю тачскріна.