Чи можна посперечатися з твердженням, що реклама править світом? Тільки уявіть: вартість глобального рекламного ринку оцінюється у величезну суму – 523 мільярди доларів. Рекламні плакати або ролики можуть дивувати, смішити, зацікавити і навіть викликати почуття занепокоєння, але перш за все вони повинні запам’ятовуватися. Дійсно гарна реклама в наш час стала на вагу золота.
Реклама суші-бару «Yuzu Sushi» в Канаді. Той, хто їхав за цією машиною, та ще на голодний шлунок, напевно, оцінив винахідливість рекламодавців.
Бюстгальтери фірми «Wonderbra». Все зрозуміло без слів.
«Політ джмеля» при розприскуванні засобів від комах «Raid» не має ніяких шансів.
Шампунь «Lux» додасть волоссю таку силу, що вони зможуть утримати навіть висотну платформу з прибиральниками.
Відмінна соціальна реклама в Данії, яка вчить чутливості і розуміння. Для людей з хворобою Паркінсона навіть невеликі сходи – це високі круті гори.
Ні, ні. Це не реклама фарби. Така неприємність може трапитися з кожною машиною … такий девіз рекламної кампанії страхової фірми.
Соціальна реклама Amnesty International проти насильства в сім’ї. «Коли він контролює твоє життя, це вже не твоє життя». Символічно і сміливо.
Німецька фірма «Cemex» робить найміцніший цемент у світі. Хіба це не видно?
Французька реклама чіпсів «Прінглс» не залишає жодних сумнівів у тому, що вони … ну дуже гострі.
Слоган фірми з виробництва батарейок і акумуляторів «Energizer» у рекламній кампанії звучить: «Ніколи не дозволяйте іграшкам померти» і дуже наочно показує, у що можуть грати діти, якщо в їх іграшках сіли батарейки.
Ще одна реклама компанії Energizer, показує, що можуть зробити діти, якщо в іграшках сіли батарейки.
Ідея рекламної кампанії німецьких пазлів «Ravensburger» дивує своїм розмахом, вірніше, розміром. І дивлячись на перехожих, які озираються на цю величезну «коробку» з пазлами, можна з упевненістю сказати, що рекламісти не дарма їдять свій хліб.
Кидай курити. Просто і наочно. Відмінна ідея. Ми приєднуємося до заклику.
Нестандартний підхід до вибору рекламної площі, який відмінно спрацював. Люди зверху здаються «блохами» на собаці, від яких (від бліх, звичайно ж) пропонують купити засіб.
Базука – це жувальна гумка, яка може також … врятувати життя. Стане подушкою безпеки.
Відмінна соціальна реклама Грінпіс. Напис говорить: «Ваша дитина росте, однак, не так швидко, як зростає рівень води в океанах …».
Реклама автомобільної компанії «Saab» в Італії проти водіння в нетверезому вигляді. «Коли вип’єш твоя концентрація уваги знижується на 76 відсотків». Дуже хороша візуалізація цього послання.
Німецька реклама бюстгальтерів «Wonderbra».