«Укрзалізниця» відновила роботу онлайн-сервісів після наймасштабнішої кібератаки

    25

    «Укрзалізниця» оголосила про повне відновлення роботи сайту та мобільного застосунку після найпотужнішої хакерської атаки, яка вразила ключові операційні системи компанії. На ліквідацію наслідків фахівцям знадобилося 89 годин безперервної роботи.

    На першому етапі відновлення доступний базовий функціонал – продаж та повернення квитків, однак лише на 20 днів уперед. У компанії запевнили, що під час атаки витоку конфіденційних даних не сталося.

    Попри запуск системи, сервіс працює у резервному форматі, а через пікове навантаження можливі тимчасові збої. Пасажирам радять користуватися застосунком тільки у разі нагальної потреби.

    Архіви квитків у застосунку поки що недоступні, але їхні PDF-дублікати можна знайти в електронній пошті, вказаній під час купівлі. Якщо листа немає, варто перевірити папку «Спам». Для посадки в поїзд можна використовувати скриншот квитка або квитанцію про оплату з банківського застосунку.

    Повернення квитків та коштів за автокупівлю можливе через спеціальну форму, посилання на яку розміщене на головній сторінці застосунку.

    Над відновленням IT-систем працювали фахівці «Укрзалізниці» спільно з кібердепартаментом СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та іншими партнерами.

    Нагадаємо, що зранку 23 березня у компанії зафіксували технічний збій, який паралізував роботу онлайн-сервісів. Згодом стало відомо, що причиною стала потужна кібератака. Під час відновлення компанія запровадила альтернативні механізми – вокзали працювали у посиленому режимі, міжнародні квитки продавалися у касах, а пасажирам дозволили оформлювати квитки безпосередньо у поїздах.



    • інші новини