Кожне покоління бренду Xiaomi TV приносило з собою нові функції.
Підрозділ телевізорів Xiaomi в останні роки дуже сильно зміцнив свої позиції, а також зміг очолити ринки розумних телевізорів Індії та Китаю.
Нещодавно було оголошено про те, що в період з 28 вересня до 29 жовтня цього року тільки в Індії було продано понад 600 тис. розумних телевізорів Xiaomi Mi TV.
За словами Лі Сяошуай (Li Xiaoshuang), генерального менеджера телевізійного підрозділу Xiaomi, за останні три квартали компанія поставляла на китайський ринок за 2,2-2,3 мільйона телевізорів кожен квартал.
1 листопада в перший день щорічного розпродажу, присвяченого Дню нежонатих, за 13 хвилин і 42 секунди було продано 100000 телевізорів Xiaomi. Сьогодні в Китаї була представлена лінійка телевізорів Xiaomi Mi TV 5 і Mi TV 5 Pro, які також будуть мати попит.
Чи Сяошуай також зазначив, що кожне покоління бренду Xiaomi TV приносило з собою нові функції:
- Xiaomi TV 1, випущений 5 вересня 2013 року: MIUI TV, система Smart TV, товщина всього 20 мм
- Xiaomi TV 2, випущений 15 травня 2014 року: стандартна звукова панель і бездротової сабвуфер, товщина 15,5 мм
- Xiaomi TV 3, випущений 19 жовтня 2015 року: телевізор нового покоління, товщина 9,9 мм
- Xiaomi TV 4, випущений 18 травня 2017 року: товщина 4,9 мм
Джерело: Gizchina




