10 несподіваних ситуацій під час подорожі, яких неможливо уникнути

1989

Під час мандрівки трапляється купа різних подій: нові враження, нові міста, нові знайомства. Але трапляються також і неочікувані проблеми. І хоча чим краще підготуєшся до подорожі, тим менше їх буде, але проконтролювати все — просто неможливо. Які “безвихідні” ситуації можуть спіткати мандрівника?

1. Погана погода. Так, себе та свої речі можна врятувати від дощу за допомогою дощовика, але погоду це все рівно не зміниш. Навіть якщо спланувати поїздку орієнтуючись на прогноз погоди — він може змінитись буквально за декілька днів до вашого приїзду. Не слід через це розчаровуватись у подорожі, краще підлаштуйте свої плани під ситуацію, аби не потискати розгублено плечима, думаючи, як провести наступний день.

2. Сварки та непорозуміння в групі мандрівників. Шанси на них зростають по мірі зростання групи. Звісно, можна вирішити будь-які конфлікти, якщо дослухатись та поважати одне одного, але інколи все ж суперечки можуть з’явитись через такі дрібниці, як розбіжності в планах. Головне, після вирішення проблеми відпускати ситуацію аби приховані образи та роздратування не приводили до нових конфліктів.

3. Дрібні проблеми зі здоров’ям — можуть таки підкосити плани. Наприклад, головні болі, простуда чи проблеми зі шлунком. Звісно, ви полегшите собі вирішення цих проблем, якщо уважно збиратимете аптечку перед поїздкою. Проте важливо також не засмучуватись та не впадати в депресивний стан, вже шкодуючи про погану відпустку до її закінчення. Це лише сповільнить ваше одужання. Краще постаратись якнайшвидше подолати усі симптоми аби мати більше часу, щоб надолужити втрачене.

4. Загубити речі — може кожен. Тим більше, коли постійно поспішаєш, збираєш сумку і не помітив свій рушник у ванній чи футболку, яка залишилась сохнути на балконі. Ситуації бувають різні і якщо не маєте змоги повернутись за річчю, то постарайтесь про неї забути. Шкодування її не повернуть, а от від приємних вражень від подорожі відволічуть.

5. Вкрали речі — це також може трапитись з кожним. Навіть з тим, хто гарно сховав все цінне, слідкує за своєю сумкою та взагалі дуже обережний. Адже як не крути, коли ми їдемо у мандрівку, то часто буваємо у туристичних місцях, а саме там часто “працюють” шахраї та кишенькові злодії. Просто треба продумати, куди ви будете звертатись і як діяти у таких ситуаціях, аби не розгубитись від несподіванки. Але все ж впадати у відчай не варто. Як і у попередньому випадку — повернути річ навряд вдасться, а врятувати відпустку все ж можна, тож краще сконцентруватись саме на цій справі.

6. Нема як підключитись до інтернету. Така проблема може виникнути у будь-якому місці, де, як вам здавалось, має бути мережа: у закладі, де ви замовили каву, в готелі, в торгових центрах. В Україні, насправді, з безкоштовною бездротовою інтернет-мережею у громадських місцях все набагато краще, ніж у багатьох європейських країнах. Тож не слід очікувати того ж самого комфорту в користуванні інтернетом, що і вдома та покладатись на нього у вирішенні важливих питань, таких як завантаження квитка, перекладу, прокладання маршруту у наступному місті. Краще вирішити це заздалегідь, щоб не виникало проблем у останній момент. Будьте готові навіть до того, що інтернету не виявиться навіть там, де він стовідсотково мав бути, адже завжди може статись збій або перевантаження через велику кількість користувачів.

7. Недоліки в маршруті. У інтернеті може виявитись застаріла інформація про розклад громадського транспорту, ви можете запізнитись на потрібний автобус і не мати змоги вчасно дістатись у інше місто. Який в такому разі може бути вихід? Сприймати все це як частину пригоди та бути готовим до додаткових незапланованих витрат на таксі по місту чи новий квиток на автобус.

8. Загубитись. Навіть маючи завантажену онлайн-карту можливо загубитись, якщо ви вперше опинились у цій місцевості і ще не зорієнтувались що де знаходиться. Навіть розпитування у місцевих жителів можуть ще більше заплутати маршрут, особливо, якщо ви погано знаєте іноземну мову. Будьте готові трохи покружляти та розраховуйте час із запасом, аби менше запізнюватись.

9. Готель не відповідає очікуванням. Представники будь яких послуг намагаються виставити себе у кращому світлі, навіть якщо в реальності все не так ідеально, як вони обіцяють. Переглянувши вдалі фото та прочитавши відгуки, які можливо писались не реальними мандрівниками, а “ботами”, ви можете натрапити на неякісний сервіс. Можна звісно поскаржитись і спробувати вирішити це питання, але при виникненні такої ситуації — не слід розпочинати конфлікти та витрачати на це забагато часу.

10. Не встигли побачити все що хотіли. Така ситуація виникає досить часто, адже складно в новому середовищі правильно розпланувати час і встигнути всюди. Що робити в такому випадку? Єдине що залишається — залишити список незавершених справ, як ще одну причину повернутись у це місце.

Ну і звісно ж, яка б прикрість не сталась на вашому шляху, ще одна річ, якої неможливо уникнути — усвідомлення, що це був незабутній час, у який хочеться повернутись. Тож не зациклюйтесь на негативних ситуаціях, аби звільнити більше часу для позитивних емоцій та вражень.

автор Вікторія Демидюк спеціально для vsviti.com.ua



• не пропусти