Чорно-білі знімки Олівера Клінка (Oliver Klink) – це надзвичайно цікаві культурологічні замальовки про життя у віддалених куточках нашої планети. Фотограф-мандрівник розповідає про М’янму, Королівство Бутан і віддалені китайські провінції. Його роботи Popular Photography і National Geographic.
Олівер Клінк – мандрівник зі стажем. Розуміючи, що глобалізація поглинає самобутні культури, він фокусує увагу на автентичних особливостях людей, з якими знайомиться, на їх традиціях, звичаях, побуті. Його знімки – це енциклопедія життя в її розмаїтті та неповторності.
Олівер родом зі Швейцарії, за освітою він фізик, за покликанням – фотограф. Він один з небагатьох фотографів, які сьогодні самостійно друкують свої роботи, однак на останньому етапі – друку з використанням методики п’єзографії – Олівер домагається особливої контрастності, яка і відрізняє його роботи.
Про свою роботу Олівер Клінк відгукується так: “Я займаюся художньою фотографією, подорожую по світу, щоб зобразити навколишній сучасний світ, який постає все в нових несподіваних ракурсах. Я фіксую культурні зміни, навколишнє середовище, власне розуміння світу і людської сутності. Моя мета як художника – розповідати історії за допомогою зображень, даючи можливість глядачам мріяти, щоб показуючи їм світ таким, яким він є “.
Своїми вчителями Клінк називає Арта Вульфа, Кріса Райнера, Джиммі Нельсона, Емі Вітале – мандрівників, які об’їхали півсвіту з камерою в руках. Сам Клінк сприйміє свої фотороботи як рупор, за допомогою якого люди, чиї культури активно трансформуються, отримують можливість заявити про себе, поки ще не втрачено їх національну ідентичність.
Олівер захоплено розповідає, як були зроблені ті чи інші кадри. Так, знімок “Ніжність”, на якому зображена пара похилого віку, цінний, оскільки у китайській культурі, в принципі, не прийнята демонстрація почуттів, але в цьому випадку Оліверу вдалося заручитися підтримкою пари. У портрета “Татуйована” теж є своя історія: ця цікава жінка подолала шлях в 5 км із сусіднього села, коли дізналася, що приїхав фотограф. Коли вона нарешті дійшла до Олівера, то відчувала тільки втому.
Знімок “Божественні промені” набув особливого звучання після землетрусу 2016 року, під час якого були зруйновані численні храми стародавнього міста Багана (М’янма). Кадр “Стадний інстинкт” розкриває філософію народу Бутану, де уряд офіційно підраховує показники Валового національного щастя.
Знімки з фотоподорожі об’єднані в цикл “Consequences”, який постійно поповнюється новими кадрами. У січні 2017 року Олівер відвідав соту за рахунком країну і не має наміру на цьому зупинятися!