Місяць тому Xiaomi випустила ролик, в якому її президент Лін Бін крутив у руках гнучкий смартфон. Потім послідували стогони стартапу Royole про те, що підлі китайці практично вкрали деякі їхні ідеї і не здатні запропонувати щось своє. На що отримали відповідь від Xiaomi, що вони не послідовники, які займаються наслідуванням або запозиченням, а готові створювати унікальні продукти і вони хочуть бути одним з технологічних лідерів на ринку.
Багато хто чекав, що участь в MWC 2019 компанія використовує для того, щоб показати свої напрацювання в області гнучкоекранних технологій, але вона не стала показувати новинку. Природно, що журналісти вирішили поцікавитися, чому Xiaomi не презентувала складаний апарат і Huawei вражала всіх своїм гнучким дивом, а не вони.
За твердженням директора по продуктах і маркетингу Донован Сунг, вони активно займаються створенням складного мобільника, і на даному етапі тестується відразу кілька прототипів. Новий форм-фактор викликає інтерес, але створення такого мобільника трудомісткий процес і рівень розвитку технологій ще далекий від досконалості. Тому компанія вирішила зайняти вичікувальну позицію і відкласти вихід гнучкого смартфона до тих пір, поки технології не стануть більш зрілими.
Крім того, зараз створити такий продукт з ціною менше $ 1000 неможливо, а для Xiaomi це серйозна психологічна позначка, подолати яку вона не готова і це суперечить філософії бренду робити технології доступними. Що стосується ролика з демонстрацією складного смартфона, то, за словами Донована Сунга вони переслідували лише мету показати широкій аудиторії, що робота над новинкою іде.