В Україні оновили реєстр довіреностей: що та для кого зміниться

    1

    В Україні оновили Єдиний реєстр довіреностей у рамках підготовки до запуску системи «еНотаріат». Ця ініціатива є ключовим етапом цифровізації нотаріальної сфери, над якою активно працює Міністерство цифрової трансформації. Про це повідомив міністр Михайло Федоров.

    Попередній реєстр був застарілим і незручним, що ускладнювало впровадження цифрових сервісів та створювало додаткове навантаження для нотаріусів. Нова система отримала сучасний інтерфейс, покращену логіку та розширений функціонал.

    Основні зміни включають:

    • Більш інтуїтивний та простий у використанні інтерфейс.
    • Логічне групування функцій для зручнішої навігації.
    • Автоматичне заповнення повторюваних полів, що економить час.
    • Розширений “розумний” пошук для швидкого знаходження потрібної інформації.
    • Зменшення ризиків людських помилок завдяки автоматизації.

    Михайло Федоров підкреслив, що “складна робота з реєстром перетворилася на швидкий, ефективний та більш надійний цифровий процес”.

    В майбутньому оновлений реєстр дозволить українцям перевіряти довіреності онлайн через застосунок «Дія». Зокрема, буде реалізована можливість сканування QR-коду, за допомогою якого можна миттєво дізнатися, чи дійсний документ.

    Запуск системи «еНотаріат», у якій відбуватиметься реєстрація всіх нотаріально засвідчених документів, є стратегічним кроком у цифровій трансформації України.