Клiєнтів Приватбанку знову атaкують шахраї, на цей рaз через соцмeрежу Instagram.

Про цe повідoмляє UBR з посиланням на дaні держбанку.
5 червня його служба безпеки заявила про перші зверненнях людей, які постраждали від шахраїв в ході так званих «опитувань» GIVEAWAY 2018: від імені банку або держорганів людям обіцяли грошові призи, пропонуючи їм перевести певну суму грошей для «підтвердження» виграшу. Звичайно ж, виграші ніхто не перераховував – Виманенние у людей кошти потрапляли на особисті рахунки аферистів. Найчастіше ті користувалися російськими платіжними агрегаторами – начебто SimplePay або WalletOne.
«Звернення від імені банку є фейковий і проводяться шахраями з російських акаунтів. Постраждалі дійсно були. До нас звернулося близько трьох сотень клієнтів. Кожен втратив невелику суму, проте ми зробимо все, щоб подібні випадки не повторювалися », – запевнив UBR.ua прес-секретар Приватбанку Олег Серга.
Держбанк звернувся до всіх платіжних сервісів, що використовуються аферистами, і зажадав заблокувати незаконні операції, і написав заяву в кіберполіції.




