Журналісти опублікували чергові докази перекидання приватних бійців з Росії до Сирії і назад.
Як повідомляє Reuters, 17 квітня в аеропорту Ростова-на-Дону приземлився сирійський чартерний літак авіакомпанії Cham Wings, яка, як кажуть джерела, перекидає приватних бійців з Росії до Сирії і назад.
“Незабаром кілька груп чоловіків вийшли з терміналу через окремий вихід, який зазвичай закритий, і розмістилися в трьох автобусах, припаркованих на місці для службового транспорту. Вони відвезли їх в ту частину аеропорту, яка зазвичай використовується тільки співробітниками. Тягач підвіз до автобусів багажні візки, заповнені великими сумками, чоловіки в цивільному вийшли, повантажили сумки і знову повернулися в автобуси. Три автобуса виїхали з аеропорту колоною і вирушили на південь. Два з них зробили зупинки по дорозі біля кафе, третій – просто на узбіччі. Незадовго до півночі все три звернули з траси на хутір Молькіно під Краснодаром, в 350 кілометрах на південь від аеропорту Ростова”, – пише видання.
Відзначається, що в Молькіно кожен автобус пригальмував на одну-дві хвилини у КПП, на якому чергували як мінімум двоє військових, перш ніж проїхати далі. Через 15-20 хвилин автобуси виїхали з бази порожніми. Загальнодоступні супутникові карти показують, що це дорога, яка веде до військової частини.
“Автобуси, як бачив кореспондент “Рейтер”, возили чоловіків на базу в Молькіно з аеропорту Ростова також 25 березня і 6 квітня. Кілька родичів, друзів і вербувальників приватних бійців розповіли журналістам, що тренувальний табір в Молькіно був у них з того часу, як вони воювали на сході України на стороні проросійських терористів”, – сказано в розслідуванні.
Згідно повідомленню Міноборони Росії, військова частина в Молькіно відома своїм недавно модернізованим полігоном, де військові відпрацьовують контртерористичні операції, танкові бої і снайперську стрілянину.
“Рейтер” зв’язався з трьома людьми, яким належить частина автобусів, які возили групи чоловіків з аеропорту Ростова. Вони сказали, що здають автобуси в оренду, але відмовилися говорити, кому. Один з них сказав, що поїздка в Молькіно могла бути екскурсією. Один з автобусів – 33-річний білий Neoplan зі слоганом туристичної компанії на бортах – як показують реєстраційні дані, був ввезений в Росію в 2007 році і спочатку зареєстрований в невеликому місті Печори недалеко від кордону з Естонією. Дмитро Уткін, якого три джерела називали лідером воюючих в Сирії приватних контрактників, командував підрозділом спецназу, який базуються в Печорі”, – пише ЗМІ.
Відзначається, що черговий офіцер 10-ї бригади, підняв трубку, сказав на питання, чому автобуси з цивільними заїжджають на військову базу:
“Ніхто не заїжджає, наскільки я знаю … Ну, бачили і бачили. Чи не всьому можна, так би мовити, вірити … Ну можна, може бути. А так ми з приводу сторонніх організацій які можемо коментарі дати?”




