У Києві подорожчає проїзд у маршрутках: названі терміни

    56

    Вартість проїзду в маршрутках у Києві мають намір підвищити з початку березня.

    Про це повідомив директор фірми “Політех-авто Б” Микола Бацан, пишуть “Вести”.

    “Тариф, я думаю, виросте на 1-2 гривні. Це пов’язано з подорожчанням дизпалива, ціна на яке з початку осені піднялася майже на 15%. Але до кінця лютого возити будемо за старими цінами”, – зазначив він.

    Один із його колег розповів, що на далеких маршрутах вартість проїзду може збільшитися ще більше. “Довгі маршрути, де палива витрачається більше, можуть підвищити і на 2-3 грн”, – сказав перевізників.

    Голова громадської організації “Розвиток інфраструктури” Станіслав Гвоздиков вважає, що піднімати тарифи навіть при такому подорожчанні дизпалива – недоцільно.

    “При зростанні цін на паливо на 15% піднімати проїзд можна максимум на 2-3%, що при середній ціні проїзду в 6 грн становить максимум 18 копійок. Ціна квитка складається не тільки з вартості палива, але і орендних ставок на машини, зарплати, яку, мабуть, не збираються підвищувати. Цей бізнес і так надприбутковий, куди ще підвищувати тариф? Якщо “приватники” збільшать ціну, то від цього виграє комунальний транспорт. Якщо ж і комунальники піднімуть тарифи, то в плані попиту нічого не зміниться, адже альтернативи не буде”, – наголосив він.

    Виконавчий директор Асоціації автоперевізників Київської області Олексій Павленко розповів, що подорожчання палива більшість підприємців врахували в тарифах, які були затверджені в липні.

    “Зараз ціни на паливо більш-менш стабілізувалися, долар не росте. До того ж наші основні клієнти точно не стали багатшими. Але окремі перевізники, в чиїх тарифах не був закладений стрибок цін на бензин, на гривню-дві вартість проїзду напевно підвищать”, – вважає Павленко.

    За його словами, якщо в приміських маршрутках помітно підняти тарифи, наприклад, на 30%, як у Києві, вони можуть спорожніти.

    “Пасажирам буде вигідніше добиратися на попутках або таксі. Уже зараз групи по чотири людини скидаються по ті ж 15-20 грн”, – сказав Гвоздиков.

    При цьому в департаменті транспорту КМДА зазначили, що влада не може впливати на тарифи приватних перевізників.

    “Якщо перевізники домовляться між собою і піднімуть тариф, КМДА нічого проти них зробити не зможе. А запропонувати киянам альтернативу у вигляді комунального транспорту Києва поки не може”, – наголосили в департаменті.



    • інші новини