Про це свідчать дані Українського інституту інтелектуальної власності, повідомляє “Інтерфакс-Україна“.
Таким чином у виданні зазначається, що торговельний знак було зареєстровано 26 грудня 2016 року.
При цьому раніше Юлія Порошенко розповідала виданню “Новое время” про те, що на території столичного ВДНГ можливе створення agrohub – коворкінгового простору і екосистеми, де було б все необхідне для розвитку бізнесу.
“Ми залучаємо великі корпорації, підприємців-інноваторів, академії та наукові інститути, а потім забезпечуємо взаємодія, щоб на стику з’являлися класні продукти”, – наголосила вона.
Порошенко додала, що завдяки цьому великі корпорації отримують можливість знайти таланти, а молоді стартапи, які прийдуть в акселератор, зможуть випробувати свої ідеї на практиці і знайти перших клієнтів.