Із 2017 року українцям значно спростили оформлення спадщини, оскільки тепер місцева влада уповноважені завіряти його навіть без участі нотаріуса.
Про це повідомляє Domik.ua.
Відповідне рішення було прийнято Міністерством юстиції та закріплено указом №3595/5 від 17 грудня 2016 року, в якому зазначено порядок видачі свідоцтва про право на вчинення нотаріальних дій з оформлення спадкових прав. У документі прописаний алгоритм видачі дозволів уповноваженим посадовим особам органів місцевого самоврядування на вчинення нотаріальних дій у разі оформлення прав на спадщину. Таким чином, чиновники місцевих рад отримали право нотаріально завіряти спадок громадян. Указ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
Щоб проводити нотаріальну діяльність, чиновник місцевої влади повинен надати документ, що підтверджує наявність вищої юридичної освіти та роботи в сфері юриспруденції не менше трьох років. Претендент зобов’язаний пройти стажування протягом року в державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса, навчальний курс по роботі з єдиними та державними реєстрами Мін’юсту. Також йому необхідно скласти іспит зі спадкового права