Згідно з результатами нового опитування, проведеного командою Rakuten Viber, 45% українців активно використовують месенджери для спілкування з бізнесами та слідкують за їх новинами. Це відкриття свідчить про зростаючий тренд в онлайн-комунікаціях, де месенджери стають основними інструментами для бізнес-операцій в Україні.
Що цікаво, 48% респондентів заявили, що їм байдуже щодо отримання інформації про акції та знижки від брендів. Проте, 16% зазначили, що їм комфортно отримувати такі повідомлення щотижня, 7% – тільки в період свят, а 5% погоджуються на отримання інформації лише один раз на місяць. Інші відповіли, що хочуть отримувати пропозиції лише напередодні свого дня народження, або кілька разів на рік.
Проте, 18% респондентів категорично заявили, що не хочуть отримувати такі повідомлення.
Відповідаючи на питання, де вони надають перевагу спілкуванню з бізнесами, 45% українців віддали пальму першості месенджерам. За ними йдуть сайти магазинів і маркетплейсів (28%), телефонні дзвінки (16%), SMS-повідомлення (7%) та електронна пошта (4%).
Ці дані підтверджують, що месенджери залишаються найбільш популярним інструментом для бізнесів, які прагнуть взаємодіяти зі своєю аудиторією.