Секретний документ Google показав, як сайти потрапляють на першу сторінку пошуку

    450

    Днями стався безпрецедентний витік внутрішнього документа Google Content API Warehouse обсягом 2500 сторінок. У ньому докладно описано багато раніше невідомих деталей того, як Google вирішує, які сайти ранжувати на перших позиціях у результатах пошуку. Експерти підтвердили, що документ є справжнім.

    Сама Google спочатку не коментувала ситуацію, але ввечері в середу надіслала виданню The Verge листа, що підтверджує легітимність витоку. У документі міститься безліч технічних подробиць, призначених насамперед для розробників та фахівців із SEO.

    Експерт із пошукової оптимізації Ренд Фішкін (Rand Fishkin), який отримав цей документ від анонімного джерела, провів його ретельний аналіз разом з іншими провідними SEO фахівцями, повідомляє ресурс Mashable. Вони підтвердили, що інформація у витоку є справжньою. У документі виявлено низку цікавих деталей про те, як Google використовує дані браузера Chrome та кліки користувачів для ранжування сторінок, хоча раніше компанія заперечувала, що робить це.

    Отже, документ містить кілька особливо цікавих моментів. По-перше, Google використовує дані про клік користувачів браузера Chrome для визначення того, які сторінки сайту показувати в результатах пошуку. Раніше компанія заперечувала, що Chrome бере участь у ранжируванні.

    Далі Google з незрозумілих причин спеціально позначає “невеликі особисті сайти”. Навіщо невідомо. Експерт SEO Майк Кінг (Mike King) з iPullRank відзначив цей факт і це викликало більше запитань, ніж відповідей. Згідно з аналізом внутрішнього документа Google, компанія має спеціальний прапорець, який вона присвоює «невеликим особистим веб-сайтам». Однак незрозуміло, як Google визначає, що таке «маленький» чи «особистий» веб-сайт, а також немає жодної інформації про те, чому Google помічає веб-сайти цим прапором — щоб допомогти просунути їх у пошуку чи навпаки знизити?

    Це ще одна проблема, про яку вже давно розмірковують експерти з SEO, але яку Google заперечувала багато років. Підтвердилося, що кліки користувачів відіграють більшу роль у ранжируванні, ніж заявлялося раніше. Один з ключових факторів – співвідношення коротких кліків (швидкий вихід із сайту) та довгих кліків. Виявляється, Google покладається на кліки користувачів для ранжування в пошукових системах набагато більше, ніж було відомо раніше.

    Серед веб-майстрів та спільноти цифрового маркетингу давно склалася думка, що Google винагороджує доменні імена з точною відповідністю. Проте з’ясувалося, що доменні імена з точною відповідністю запиту насправді можуть негативно позначатися на позиції пошуку. Google фактично розглядає їх як потенційний спам.

    І нарешті, для деяких тематик, таких як COVID, політика та туризм є «білі списки» сайтів, які можуть з’являтися в пошуку. Всі нові сайти на ці теми повинні бути схвалені вручну.

    У результаті експерти визнали, що Google до цього не був повністю чесний в описі свого алгоритму ранжирування. Цей витік дозволив прояснити багато раніше спірних моментів про те, як насправді працює пошукова система.



    • інші новини