Єдиний телемарафон буде трансформовано: що планує Мінкульт

    1111

    На початку війни Єдиний телемарафон був головним джерелом оперативної та правдивої інформації для українців. Однак сьогодні ситуація змінилася, і глядачі хочуть іншого контенту. Виконувач обов’язків міністра культури та інформаційної політики Ростислав Карандєєв в інтерв’ю “Главкому” повідомив, що телемарафон чекає трансформація.

    Карандєєв підкреслив, що зміни будуть, але деталі поки що залишаються під завісою секретності. За його словами, українці сьогодні прагнуть більше практичної, цільової інформації з лінії фронту, бажають бачити більше воєнкорів та розуміти, що відбувається в реальному часі. Водночас важливо дотримуватися інформаційного балансу, враховуючи чутливий контент.

    Він наголосив, що після повномасштабного вторгнення Єдиний телемарафон став джерелом перевіреної інформації, хоча вона й не завжди була повною. Важливо, що ця інформація не була фейковою. Карандєєв також згадав про фінансові труднощі, з якими стикнулися великі телевізійні компанії на початку війни, коли рекламний ринок обвалився, і питання фінансування стало критичним.

    Цікаво, що всі канали, які до війни були доступні у Т2, тепер об’єднані в телемарафон. Деякі канали, як “Еспресо”, “Прямий” і “П’ятий”, випали з Т2, але їх аудиторія перейшла в інтернет. Це, за словами Карандєєва, свідчить про відсутність інформаційної монополії в країні – кожен дивиться те, що хоче.

    Карандєєв також торкнувся питання фінансування суспільного мовлення. Він зазначив, що в країнах ЄС та США суспільне мовлення фінансується з державних коштів, незалежно від витрат.

    Нагадаємо, Європейська федерація журналістів (EFJ) підписала заяву із закликом до української влади серйозно переглянути формат телемарафону та розглянути можливість його закриття. Ця ініціатива виникла в межах проєкту Швидкого реагування на свободу ЗМІ (MFRR). Експерти EFJ занепокоєні можливим контролем медійників з боку Служби безпеки України.

    Телемарафон став важливим інструментом під час війни, але час не стоїть на місці. Трансформація може стати кроком вперед, щоб відповідати сучасним потребам глядачів.



    • інші новини