Компанія Bakery Food Investment планує у 2024 році налагодити експорт у понад 10 країн

    9

    Компанія Bakery Food Investment (BFI), один із найбільших виробників хлібобулочних виробів глибокої заморозки в Україні, до кінця року планує налагодити експорт у понад 10 країн. Про це заявив власник компанії, бізнесмен Олег Міщенко в блозі для Бізнес Цензора.

    Так, планується заключити контракт на поставки до Молдови, Литви, Латвії, Великої Британії, Болгарії, Канади, Грузії, Вірменії та ряду країн Персидської затоки.

    «На сьогодні наша продукція вже представлена у США, Румунії, Туреччині та ряді країн. В планах на 2024 рік наростити частину експорту з 5% до 30%. Серед ринків, які компанія планує охопити – полиці Молдови, Литви, Латвії, Великої Британії, Болгарії, Канади, Грузії, Вірменії та ряду країн Персидської затоки», — повідомив Олег Міщенко.

    За його словами, у BFI є ряд труднощів, з якими стикнулась компанія при виході на міжнародні ринки. Так, наприклад, в Україні замало компаній, які мають європейську сертифікацію продукцію.

    «Частину продукції, яка використовується для начинки (варення та джеми), компанія виробляє самостійно, це сертифіковане суміжне виробництво. Але інші складові продукції, такі як м’ясо, сир або яйця, поставляють інші виробники. Для експорту в країни Європи всі складові продукту мають бути сертифікованими. Якщо говорити про курку, яка використовується як начинка у «мініки» і яка на сьогодні займає 60% ринку продукції BFI, то в Україні лише 4 із понад 50 виробників відповідають європейським стандартам. Звісно, що ці виробники обмежені у поставках сировини, вони покривають наші потреби по Україні, але об’ємів для поставок за кордон не вистачає», — додав власник BFI, уиочнивши, що телятина та свинина з України взагалі під ембарго в Європі, що обмежує можливості для поставок для іноземних ринків.

    Нагадаємо, що до ко кінця 2025 року BFI планує збільшити виробничі потужності втричі — з 2 ліній до 6. Це додаткові робочі місця та податки до українського бюджету, а для споживача — нижча ціна.