Європейська організація споживачів поскаржилася на WhatsApp через політику конфіденційності

    28

    Європейська організація споживачів поскаржилася в Єврокомісію на WhatsApp, заявивши, що месенджер порушує правила ЄС. Про це йдеться в повідомленні на офіційному сайті організації.

    Приводом для скарги стало те, що протягом кількох останніх місяців WhatsApp «невиправдано наполягає» на тому, щоб європейські користувачі прийняли нові умови використання та політику конфіденційності компанії. Представники Європейської організації споживачів відзначили, що ці умови непрозорі та незрозумілі для користувачів.

    – Скарга в Єврокомісію з постійними, повторюваними і нав’язливими повідомленнями, які підштовхують користувачів прийняти нову політику месенджера. Це чинить надмірний тиск на користувачів і обмежує їх свободу вибору. Крім того, WhatsApp не зміг пояснити простою і зрозумілою мовою характер змін своїх умов, – йдеться в повідомленні.

    Нагадаємо, з травня цього року WhatsApp змінив правила конфіденційності.






    • не пропусти

    • магазин