«У нас немає реклами, але ми можемо заробляти, продаючи свої пристрої трохи дорожче.»
У недавньому інтерв’ю генеральний директор OnePlus Піт Лау (Pete Lau) розповів про розвиток OnePlus як бренду, бачення свого продукту і дизайн своїх пристроїв.
За словами Піта Лау, OnePlus переносить всі кращі функції на свої наступні пристрої, що підвищує їх цінність. Велика кількість відмінностей між високоякісними мобільними телефонами і звичайними телефонами криється в деталях. Піт Лау стверджує, що якщо ви спробували екран з частотою оновлення 90 Гц, то ви не зможете повернутися до 60 Гц. Він провів аналогію з машинами: коли ви купуєте автомобіль за 1 млн доларів США, то його головна особливість полягає не в потужності двигуна, а в деталях і якості виконання.
Йому також поставили запитання, чому OnePlus не використовує рекламу в своїй операційній системі Oxygen OS, як це роблять інші виробники, наприклад, Xiaomi в MIUI. Піт Лау заявив, що компанія приймає рішення, ґрунтуючись на тому, які враження отримають користувачі. Якщо реклама не дасть нічого корисного користувачам, то компанія не буде використовувати її.
Журналіст уточнив, чи не впливає ця позиція на дохід компанії. Піт Лау заявив, що якщо смартфон хороший, то він принесе прибуток, при цьому він додав: «У нас немає реклами, але ми можемо заробляти, продаючи свої пристрої трохи дорожче».
Лідер OnePlus також підтвердив, що телевізор OnePlus буде випущений в Китаї в наступному році.
Джерело: Mydrivers