70% населення планети повинні користуватися продукцією Redmi. Така мета компанії.
На прес-конференції, присвяченій анонсу нової лінійки смартфонів Redmi Note 8, віце-президент Xiaomi і глава бренду Redmi Лу Вейбінг (Lu Weibing) говорив про основні стратегії і цілі бренду Redmi.
Головна мета Redmi – забезпечити продукцією компанії 70% населення нашої планети, тобто близько 5 мільярдів людей, які зможуть насолоджуватися перевагами, які приносять в наше життя нові технології.
За словами Лу Вейбінг, бренд Redmi повинен мати здатність першим використовувати нові технології і продовжувати популяризацію високотехнологічних рішень. Redmi планує постійно покращувати якість своєї продукції, використовуючи матеріали, які покращують загальне враження про товар при збереженні привабливої ціни.
Також в плани Redmi входить скорочення тимчасового інтервалу між китайським анонсом і появою продукту на світовому ринку, курс на мережі п’ятого покоління і створення цілої екосистеми пристроїв Redmi.