Шестирічна дівчинка заробила на будинок вартістю $ 8 мільйонів за допомогою YouTube

    1942

    Сучасні діти мріють про професії блогера частіше, ніж про підкорення космосу. І, мабуть, не дарма. Нещодавно шестирічна YouTube-блогер з Південної Кореї допомогла своїй родині купити будинок за $ 8 мільйонів, знімаючи огляди на іграшки.

    У маленької блогерші два YouTube-канали, загальна аудиторія яких складає понад 30 мільйонів людей. Найбільш популярні відеоролики дівчинки збирають по 300 мільйонів переглядів. Велику частину заробітку приносять рекламні контракти з виробниками іграшок. Їх суми сягають сотень і мільйонів доларів.

    Грошима шестирічної дівчинки, звичайно, розпоряджаються батьки. Вони створили компанію, яка управляє брендом і розподіляє фінансові кошти.

    YouTube справді є чи не головним майданчиком для дітей. Ролики для дитячої аудиторії користуються там неймовірною популярністю, і відеохостинг навіть подумує створити окремий майданчик YouTube Kids.

    Джерело internetua.com