Єдиний у своєму роді, BMW Bertone Spicup (фото)

366

Gpi-Oe1_0jw

Bertone представив цей концепт BMW Spicup в 1969 на Женевському автосалоні. Але на відміну від інших концепт карів сьогоднішнього дня, цей автомобіль насправді був готовий для експлуатації. Шасі було взято від BMW 2000 CS, в комплекті з 2,5-літровим рядним шестициліндровим двигуном. Через деякий час після шоу, вона була придбана голландським бізнесменом, який їздив на ній регулярно, але потім машина зникла в безвісті протягом декількох десятиліть. В даний час вона відновлена ​​і була продемонстрована на Villa d’Este і в музеї BMW в Мюнхені. Bonhams (Британський аукціонний будинок) виставив концепт на аукціон на честь події Power by BMW, де автомобіль пішов за високу ставку в розмірі € 460 000.

У 1961 році BMW шукав заміну старіючому 503 Coupe. Вони звернулися до Bertone, щоб справити класичні пропорції купе і форму з відмітним стилем марки BMW, зокрема, решітки радіатора.

Результатом спільних зусиль, CS 3200 V8 був представлений на виставці IAA в 1961 році і виробництво почалося вже в 1962 році. Відносини між BMW і Bertone зв’язалися міцним вузлом, після чого Bertone став особистим консультантом BMW. Виробництво 3200 CS тривало до квітня 1965 і близько 600 одиниць було вироблено.

Запущений три роки по тому, наступником 3200 CS став 2800 CS. Це купе було з нової серії 6-циліндрових моделей Е3. Новий двигун обсягами на 2,5 або 2,8 літра став засновником лінійки серед шестициліндрових двигунів, який заряджає BMW донині. 2800 CS, він же E9, був в основному поєднанням передній частині E3 і з дахом 2000 CS. BMW, проте, не забули про Bertone і попросили, щоб він створив свою власну версію купе 2800.

Використовуючи вкорочене шасі BMW 2500 на 30 см в якості бази, Bertone створив Spicup шоу кар. В інтер’єрі били використані какофонія зелених, жовтих і срібних оббивок. Передня частина мала схожість з Alfa Romeo Montreal, показаний роком раніше. На жаль, вражаючим автомобілем не були дуже вражені на виставці в Женеві 1969 і BMW вирішила продати його.

Його новий власник накрутив більше 100.000 км на тому, що по суті було в основному шоу-каром. В один момент він змінив зовнішність перефарбувавши кузов в помаранчевий колір і перешивши інтер’єр у чорний. Зрештою машина пішла з дороги, поки вона знову не з’явилася кілька років тому в Нідерландах в руках одного колекціонера. Потім він продав її бельгійському ентузіасту, який привів її назад в первозданний вигляд.

Після копіткої і довгої реставрації автомобіль був гордо наданий власником на Villa d’Este Concours в 2009 році, подарувавши нам з вами можливість поглянути на цей шедевр.