Тоді Huawei ні у кого не асоціювалася з виробником кращих камерофонів на ринку.
Компанію Huawei знову викрили в тому, що, рекламуючи фотоможливості своїх флагманських смартфонів, вона використовує фотографії, зроблені на професійні камери.
Вперше подібна ситуація спливала ще в 2016 році в ході рекламної кампанії Huawei P9. Після неї «відзначилася» компанія Samsung, в останній раз в самому кінці минулого року.
Днями Huawei опублікувала добірку фотографій, за допомогою яких вона рекламувала можливості «суперзуму» в серії Huawei P30. Умілі користувачі досить оперативно з’ясували, що ці фотографії були зроблені досить давно, коли Huawei ні у кого не асоціювалася з виробником кращих камерофонів на ринку.
Примітно, що фотографія вулкана була зроблена ще в 2009 році. Фотографії дитини в цьому році виповнюється чотири роки.
Презентація Huawei P30 і P30 Pro очікується 26 березня.
Також зазначимо що компанія Huawei залишила коментар з даного приводу:
«Нам стало відомо, що, можливо, виникли деякі непорозуміння щодо наших недавніх плакатів-тізерів про смартфонах HUAWEI серії P30. Ми хотіли б ще раз підкреслити, що це всього лише плакати-тизери, і їхнє завдання тільки відкрити частину інформації про нові функції, які з’являться в смартфонах HUAWEI серії P30. Компанія Huawei придбала ліцензії на оригінальні зображення, а плакати – всього лише візуалізація зазначених функцій.
Ми хотіли б скористатися можливістю і подякувати ЗМІ за їх інтерес до наших плакатів. У нас багато новин, якими ми поділимося в найближчі тижні. Будь ласка, залишайтеся на зв’язку!».