Xiaomi наступає. Бренд Meitu тепер належить їй

    132

    Xiaomi обзавелася ще одним брендом, і простим, а тим, що асоціюється з дорогими китайськими селфіфонамі. Компанія придбала права на торговельну марку Meitu, а також отримала доступ до всіх технологій і розробок, якими володіє Meitu. Згідно з документами, сторони підписали угоду про стратегічне партнерство строком на 35 років, загальна сума угоди не розголошується.

    За умовами угоди смартфони Meitu продовжать виходити під маркою Meitu, але розробкою, виробництвом і продажем займатиметься виключно Xiaomi. За Meitu залишили технології та алгоритми обробки зображень, а також подальшу розробку програмного забезпечення для камер. Чи залишаться ці апарати ексклюзивом для ринку Азії або ж компанія підготувала їм експансію на глобальний ринок, невідомо.

    Сама угода розділена на 2 етапи. Перший етап терміном на 5 років і Xiaomi зобов’язується перераховувати Meitu з кожного проданого мобільного по 10% його вартості. Це буде тривати до того часу, поки Meitu не отримає обумовлену угодою суму. Після закінчення цього періоду Xiaomi може прийняти рішення припинити взаємовідношення між сторонами чи ж перейти до другого етапу, розрахованому вже на 30 років. Meitu і далі буде отримувати свою суму відступних з кожного проданого смартфона, але загальна сума не повинна перевищувати $ 10 млн на рік.

    Метою угоди для Xiaomi стало розширення свого бізнесу, перш за все, в Китаї, а головне – доступ до патентів і технологій, якими володіє Meitu. Для самої Meitu це шанс заробити на власну торгову марку. За минулі п’ять років компанія випустила всього 3,5 млн смартфонів, і її частка на ринку Китаю була мізерно мала.



    • інші новини