Розумна колонка Apple HomePod користується попитом навіть менше від дитячої Amazon Echo Dot Kids Edition

    200

    Співробітники Strategy Analytics провели опитування серед американських громадян на предмет популярності гаждета.

    Аналітики з’ясували, що в США розумна колонка Apple HomePod покупців мало зацікавила. Пристрій виявився в кінці списку і зайняв всього 4% ринку. Експерти відзначили, що враховувалося тільки думка опитуваних, а не дослідження ринку.

    Проте, як виявилося розумна HomePod популярна навіть менше дитячої Amazon Echo Dot Kids Edition. А рейтинг очолила Amazon Echo, яка зайняла 23%. Далі учасники дослідження називали Echo Dot, яка зайняла 21%. Google Home віддає перевагу всього 8% населення США, а Home Mini – 7%. Усі інші пристрої, в тому числі Echo Plus, Echo Spot і Google Home Max цікаві менше ніж 5% покупців.

    Аналітики відзначають, що, з огляду на характер дослідження, нічого дивного в тому, що інші моделі взагалі не згадувалися, немає. Але те, що Amazon є безперечним лідером – це факт, моделі Apple непопулярні. Варто зазначити, що вітчизняні поціновувачі якісної акустики не згодні з думкою жителів США. Вони вважають, що дослідники некоректно підійшли до вибору цільової аудиторії, тому розумна колонка Apple HomePod і виявилося на передостанньому місці.