6 способів почати робочий день так, щоб встигнути більше

    16

    Зібрали ідеї, які допоможуть провести день продуктивно. Можна спробувати реалізувати кожну з них, а потім зупинитись на варіантах, що підходять саме вам.

    1. Почніть ранок з фізичної активності та корисного сніданку

    Невелика зарядка, розтяжка або прогулянка допоможуть вам підбадьоритися та перейти в активний режим. Причому для ранкових занять не буде потрібно багато часу або спеціальне обладнання. Дослідження показали, що 10 хвилин ходьби звичайними сходами в комфортному темпі допоможуть відчути більший приплив енергії, ніж чашка кави.

    Ну а сніданок, що містить досить білка, зарядить вас силами на кілька годин.

    Вранці варто вибрати корисні продукти, які містять і вітаміни , та необхідні мінерали. Круасан з капучино теж зможуть вас порадувати, але корисних речовин у них менше, ніж, наприклад, у порції сиру з насінням та часточками фруктів. Або в яєчні з овочами.

    Тому заплануйте підйом так, щоб у вас був час і трохи рухатися, і спокійно поснідати. Можна не виділяти час на зарядку, але трохи прогулятись пішки перед роботою. Або піднятися сходами, а не користуватися ліфтом.

    Фрілансерам чи віддаленим співробітникам теж можна перед початком активної роботи трохи пройтися пішки . Навіть п’ятнадцятихвилинна прогулянка прожене залишки сну і допоможе налаштуватися на денні завдання.

    2. Складіть або скоригуйте план на день

    Дехто планує робочий день напередодні. Комусь простіше визначитися із завданнями зранку, перед роботою. Але в будь-якому випадку буде корисно прочитати список поточних справ, запланованих на день, і визначити, чим із наміченого ви займетесь насамперед, а які завдання відкладете на потім. Це допоможе вам налаштуватися на роботу та виділити пріоритети.

    Корисно буде перевірити, які справи намічені на весь поточний тиждень. Регулярно переглядаючи та коригуючи план, ви точно не пропустите терміни дзвінків із клієнтами та підрядниками чи дати дедлайнів за всіма поточними проектами.

    А значить, менш ймовірні аврали, коли доводиться кидати все і займатися лише завданнями, що горять.

    Крім того, перевірте, щоб протягом дня у вас був час для незапланованих заздалегідь дзвонів або термінового листування, а також для короткого відпочинку. Добре, якщо не менше 20% робочого часу в розкладі залишиться вільним: ці вікна стануть у нагоді у разі форс-мажору.

    3. Встановіть найважливіші цілі на сьогодні

    Потім виділіть одне завдання. Вибирайте за принципом: «Навіть якщо я закінчу лише цю справу, день пройде успішно».

    Ні, це не повторення попереднього пункту, скоріше його доповнення. Цей метод стане в нагоді, якщо у вас є одна справа, яка запланована на другу половину дня, і ви не можете зайнятися ним в першу чергу. Наприклад, складні переговори , захист проекту, важлива презентація.

    Решту часу можна організувати так, щоб якнайкраще впоратися з основним завданням. Можливо, вам насамперед варто повторити основні аргументи перед переговорами чи подумати, які заперечення можуть виникнути у співрозмовника. Або ще раз пригадати основні тези презентації.

    Потім, коли ви впевнені, що добре підготувалися, можна перейти до інших поточних справ.

    4. Приділіть час приємній ранковій рутині

    Такі справи — неначе третій дзвінок у театрі для акторів чи постріл стартового пістолета для легкоатлетів. Вони служать сигналом: час переключатися в активний режим.

    Можна налити в склянку холодної води з кулера і поставити її на свій робочий стіл. Або заварити трав’яний чай у термокухлі. Або перевести смартфон у беззвучний режим. А ще надіти навушники і включити музику, якщо вона допомагає вам зосередитися.

    Ті, хто працює вдома, можуть переодягтися або поміняти пухнасті тапочки на суворіше взуття.

    Виберіть заняття, яке буде вам приємним і допоможе переключитися з ролі відпочиваючого в режим професіонала. І з часом помітите, що ця невелика справа може допомогти вам проводити день продуктивніше.

    5. Увімкніть таймер на 45-50 хвилин

    Пообіцяйте собі активно працювати, доки не пролунає сигнал, і одразу приступайте до справи. Потім, коли таймер спрацює, варто зробити перерву . А під час відпочинку пройтися, розім’ятися, побалакати з колегами. Або потягнутися, зробити кілька дихальних вправ, а потім пошукати нові меми у месенджері.

    Увімкнувши таймер, ви зможете уникнути прокрастинації або довгого розгойдування перед роботою. Завдання визначено, цілі встановлені — залишиться лише розпочати їх виконувати. Причому ви точно знатимете, що скоро зможете переключитися і відпочити. Це дозволить уникнути відчуття, що перед вами стомлива та непідйомна справа. Попрацювати 45-50 хвилин може практично кожен. А перерва дозволить скинути напругу та трохи відпочити.

    6. Подумайте, що ви робитимете ввечері

    Декому здається, що робочий день проходить набагато швидше, а справи викликають більше ентузіазму, якщо знаєш, що ввечері на тебе чекає заслужена нагорода. Тому має сенс із самого ранку спланувати відпочинок. А потім провести день у передчутті приємних занять.

    Не обов’язково намічати щось грандіозне — наприклад, похід на рок-концерт чи театр.

    Можна запитати себе, які дрібниці вас сьогодні потішать. Можливо, вам захочеться приготувати смачну страву, яку ви давно не їли. Або купити по дорозі додому більше різних фруктів. А може, вирушити гуляти та фотографувати місто, а потім пити каву у маленькому кафе. Або відкласти всі справи і почати нарешті писати фантастичну розповідь, ідея якої прийшла вам на думку місяць тому.

    Передчуття цікавого вечора може додати вам приємних емоцій, а значить і продуктивності.

    І ще. Можна нагадувати собі вранці, що будь-який, навіть звичайнісінький день обов’язково внесе щось нове в скарбничку вашого досвіду. Можливо, цей внесок здасться непомітним. Але ви точно виконаєте хоча б на одне завдання більше, і воно хоч трохи, але відрізнятиметься від вчорашнього. Саме такі маленькі кроки призводять до серйозних професійних проривів.