Компанія Google оголосила про запуск нових інструментів на основі генеративних нейромереж, орієнтованих на рекламодавців. Вони призначені для створення заголовків, описів та зображень товарів у рекламних блоках, які з’являються разом із пошуковими запитами.
IT-гігант упевнений, що нові ШІ-інструменти зможуть використовувати не лише рекламні агенції, а й підприємства, які не мають власного креативного персоналу. Задіявши короткі текстові підказки, користувачі можуть перебирати текст і супутні зображення, що генеруються нейромережами, доки не знайдуть щось, що підходить для реклами своїх товарів. Google також запевнила, що два однакових зображення не генеруються ніколи, завдяки чому вдасться уникнути ситуацій, коли різні компанії рекламують свій товар, використовуючи ту саму картинку.
Покроковий генератор рекламних оголошень призначений для «Кампаній з максимальною ефективністю», доступних на рекламній платформі Google. За допомогою генератора можна формувати рекламні повідомлення для розміщення у різних місцях, включаючи результати пошукової видачі.
На додаток до цього користувачам доступний алгоритм редагування зображень, який у плані можливостей повторює редактор Magic Editor, що з’явився в нових смартфонах Pixel 8. Редактор зображень можна використовувати для оновлення картинок, що супроводжують рекламні оголошення. При цьому не обов’язково повністю змінювати зображення, натомість можна скоригувати окремі його елементи, щоб зрештою отримати оновлену картинку.