Motorola не залишає спроб повернутися у велику гру на ринку смартфонів, але користувачі не особливо охоче проявляють лояльність до новинок компанії.
Відчуваючи настрій споживачів, виробник все ж намагається змінюватися, бути модним і пропонувати щось наближене до сучасних смартфонів.
Одна з таких спроб – Motorola One Zoom, анонс якого відбувся вчора на IFA 2019. На тлі конкурентів новинка відрізняється, а необхідну нотку самобутності або індивідуальності дає прямокутний майданчик під камеру і логотип компанії. Не всім зайде такий масивний блок, але варто поставити компанії залік хоча б за бажання виділитися на тлі інших однотипних пристроїв.
Четвертна тильна камера містить основний модуль на 48 Мп зі світлосилою f/1.7, ширококутний 16 Мп сенсор, телеоб’єктив на 8 Мп і 5 Мп датчик для отримання даних про глибину сцени.
Говориться про оптичну стабілізацію та 3-кратний оптичний зум або 10-кратний гібридний. Природно, компанія обіцяє, що новинка дозволить створювати фото, які за якістю не поступатимуться кращим камерофонам.
На лицьовій панелі Motorola One Zoom розташувалася OLED-матриця діагоналлю 6,4 дюйма і роздільною здатністю FullHD +. У верхній частині екрану є невелика виїмка під 25 Мп селфі-камеру з діафрагмою f/2.0.
Під капотом трудиться Snapdragon 675 в зв’язці з 4 Гб оперативної пам’яті. Оснастили смартфон флеш-накопичувачем на 128 Гб, акумуляторною батареєю на 4000 мАг, швидкою зарядкою потужністю 18 Вт, NFC і наекранним сканером відбитків пальців. Звично бачити наявність водовідштовхувального покриття P2i і стокового Android Pie.
Повірити в успіх Motorola One Zoom заважає цінник – 439 євро і це багато. Без демпінгу цін Motorola не виграти у конкурентів битву за користувача.




