10 захоплюючих та неповторних залізничних маршрутів з усього світу (35 фото)

0
20 447

Історія залізничного транспорту налічує близько 500 років. Багато залізничних доріг, які проходять повз прекрасні пейзажі, до недавнього часу були популярною формою пасажирського транспорту. Але з винаходом літаків, ці красиві, а часом і зрадницькі маршрути зазвичай перетворюються на туристичні визначні пам’ятки.

1. Конканська залізниця (Konkan Railway), Індія

Конканська залізниця – це залізнична лінія, яка проходить вздовж узбережжя Конкан, Індія. Вона тягнеться від селища Токур (Thokur), розташованого недалеко від міста Мангалуру (Mangalore) в штаті Карнатака (Karnataka) до залізничної станції Роха (Roha), що знаходиться в штаті Махараштра (Maharashtra) через Гоа, уздовж західного узбережжя Індії і гірського ланцюга під назвою Західні Гати (Western Ghats).

Конканська залізниця вражає своєю красою, як місцевих, так і іноземних туристів. Мандрівники можуть насолодитися приголомшливими видами: пляжами Аравійського моря, бурхливими водоспадами, далекими горами – і це лише деякі приклади тих пейзажів, які можна побачити, подорожуючи конканською залізницею з Мумбая в Гоа.

Іноземці можуть отримати справжню насолоду від поїздок з Гоа в Мумбаї або, навпаки, за допомогою конканської залізниці. Крім насолоди гарним індійським пейзажем, вони також зможуть відчути, що означає подорожувати індійськими залізницями.

Індійські залізниці є іконою індійської культури. На одному і тому ж потязі подорожують люди з різних регіонів Індії, таким чином, можна отримати уявлення про різноманітні культури і традиції Індії.

2. Непохитний Альпініст (Rocky Mountaineer), Канада

Туристична компанія «Непохитний Альпініст» пропонує більше 45 пакетів відпочинку в Канаді і чотири унікальні залізничні маршрути – три поїздки на поїзді через Британську Колумбію (British Columbia) і Альберту (Alberta) в Банф (Banff), Лейк Луїз (Lake Louise), Джаспер ( Jasper) і Калгарі (Calgary), і одну екскурсію поїздом від Ванкувера до Вістлера (Whistler).

Цей всесвітньо відомий, розкішний поїзд проходить в денний час через красу дикої Західної Канади і є кращим способом помилуватися величчю Канадських Скелястих гір (Canadian Rockies). У 2013 році «Непохитний Альпініст» вводить новий триденний залізничний маршрут, Прибережний Проїзд (Coastal Passage), з’єднує Сіетл і Канадські Скелясті гори.

У 2005 році «Непохитному Альпіністу» було присвоєно звання «Краще враження від подорожі на поїзді в світі» (World’s Leading Travel Experience by Train). У 2006 і 2007 роках на премії «Світові Подорожі» (World Travel Awards), «Суспільство Міжнародних Залізничних Мандрівників» (Society of International Railway Travelers) включило його до списку «25 кращих поїздів світу» (World’s Top 25 Trains), а в 2007 році журнал «National Geographic» визнав його заслуги в наданні одної з «Найкращих Подорожей у Світі» (World’s Best Journeys).

У 2009 році «Товариство Американських Авторів книги про подорожі» (Society of American Travel Writers), найбільша організація професійних журналістів і фотографів, визнала поїздку на «Непохитному Альпіністі» найкращою поїздкою у світі.

3. Поїзд Арго Герді (Argo Gede Train Railroad), Індонезія

На відрізку шляху від Джакарти (Jakarta) до Бандунга (Bandung) курсують всього два потяги: Парахянган Експрес (Parahyangan Express) і поїзд адміністративного класу Арго Герді.

Тригодинна поїздка в Бандунг на поїзді Арго Геде є особливо комфортною. Протягом цієї подорожі ви зможете насолодитися видами дивно пишних пейзажів гір і долин.

Поїзд впевнено їде по рейках, що знаходяться над рівнинами. Ви проїдете через чарівну вервечку чайних плантацій, рисових полів, каскадних струмків і пасторальних сіл.

4. Залізниця «Юнгфрау» (Jungfrau Railway), Швейцарія

У ході цієї унікальної екскурсійної поїздки по кільцевому маршруту по сучасній зубчастій залізниці ви спочатку відвідайте гірський перевал Клайн-Шайдег (Kleine Scheidegg), розташований на висоті 2061 метрів, біля підніжжя знаменитого північного схилу гори Ейгер (Eiger North Wall). Звідси залізниця «Юнгфрау» піднімається на залізничну станцію Ейгерглетшер (Eigergletscher), знамениту своїм гірським рестораном і псярнями, в яких містяться полярні собаки.

Подальший маршрут пролягає через тунель Айгер до станцій на Айгерванд (Eigerwand) і Айсмір (Eismeer), на кожній з яких поїзд затримується на п’ять хвилин. Туристи можуть насолодитися захоплюючими видами, що відкриваються через великі вікна спостереження, висічені в твердих альпійських скелях.

А потім ви прибудете в Юнгфрауйох (Jungfraujoch), в саме серце чудового крижаного світу, що знаходиться на вершині Європи! Чудові краєвиди простягаються аж до вершин гір Вогези (Vosges Mountains) у Франції і Шварцвальда (Black Forest) у Німеччині. З Юнгфрауйох починається Великий Алечський льодовик (Great Aletsch Glacier), довжиною 22 кілометри, який є найдовшим крижаним потоком в Альпах і Вершиною Європи.

5. Залізнична компанія Ровос Рейлі (Rovos Rail), Південно-Африканська Республіка

Ровос Рейлі це приватна залізнична компанія, що оперує на маршруті, що починається на станції столичного парку (Capital Park Station) у Преторії (Pretoria), Південна Африка. «Суспільство Міжнародних Залізничних Мандрівників» постійно називала потяг «Гордість Африки» (Pride of Africa), одним з «25 кращих поїздів світу» через його чудові приміщення, величезний простір, послуги, харчування і прекрасні пейзажі, якими можна насолодитися, зійшовши з нього.

Потяги-готелі Ровос Рейлі регулярно ходять по різних маршрутах по всьому півдню Африки, від Південної Африки до Намібії і Танзанії. Потяги складаються з відновлених вагонів компанії «Залізні Дороги Родезії» (Rhodesia Railways) з двома вітальнями, двома вагонами-ресторанами, приватними спальними відсіками, в кожному з яких є окрема ванна кімната.

Поїзд пропонує три типи житлових номерів, найменшим з них є Пуллман (Pullman), розмір якого становить 7 квадратних метрів, а найбільшим є Королівський люкс (Royal Suite), який займає половину вагона або 16 квадратних метрів. У всіх номерах є душова кабінка, раковина і туалет. У Королівському люксі також є ванна в стилі вікторіанської епохи.

Поїзд поєднує в собі золотий вік залізничних подорожей з сучасними зручностями, створюючи незабутню екстравагантну елегантність минулої епохи.

6. Залізниця Куранда-Сценик (Kuranda Scenic Railway), Австралія

Залізниця Куранда-Сценик це назва залізничної лінії, яка проходить від міста Кернс (Cairns), в штаті Квінсленд (Queensland), Австралія до прилеглого місту Куранда. Туристичний залізничний маршрут зміїться вгору по гірському масиву Макалістер (Macalister Range) і більше не використовується для регулярних пасажирських перевезень.

Перед своїм прибуттям до Куранде він проходить через передмістя Стратфорда, під назвою Фрешуотер (зупинка на станції Фрешуотер) і Редлінч (Redlynch). Лінія використовується для деяких транспортних послуг та інших пасажирських перевезень, таких як мотовози компанії «Саваннахландер» (Savannahlander). Довжина залізниці становить 37 кілометрів. Поїздка від початку до кінця шляху займає приблизно 45 хвилин.

Тропічні сади залізничної станції Куранда є відомою пам’яткою в цій області. Спускаючись вниз по схилу, залізничні колії прорізають Національний парк Баррон-гордж (Barron Gorge National Park). Туристичний поїзд зупиняється біля спостережного майданчика, з якого відкривається захоплюючий вид на водоспад Баррон (Barron Falls). Проїжджаючи далі за маршрутом можна побачити цілий ряд дрібніших водоспадів, таких як водоспад Стоуні Крік (Stoney Creek Falls), які знаходяться всього в декількох метрах від маршруту поїзда. У міру того як поїзд піднімається на пагорби і спускається з них гід в деталях розповідає про будівництво цієї залізничної колії.

7. Аутенікуа Чу-Тджо (Outeniqua Choo Tjoe), Південно-Африканська Республіка

Аутенікуа Чу-Тджо був останнім, постійно діючим пасажирським паровозом в Африці, який припинив свою роботу в 2009 році. Будівництво залізниці було завершено в 1928 році, вона зв’язує міста Джордж (George) і Найсне (Knysna), розташовані в Західно-Капській провінції (Western Cape), Південно-Африканська Республіка.

Протягом тригодинної подорожі поїзд зупинявся в таких містах як Уілдернесс (Wilderness), Гукамма (Goukamma), і Седжфілд (Sedgefield). Мальовничий 67-кілометровий маршрут обіймає порізане узбережжя Садового Маршруту (Garden Route) перш, ніж завершити подорож, пройшовши через міст над лагуною в Найсне.

У 1992 році цей маршрут був офіційно оголошений залізницею і знаходиться під захистом держави. У той час по цій залізниці перевозилося близько 40 000 пасажирів на рік. Через десять років кількість перевезених пасажирів зросла до 115 000 пасажирів на рік, причому 70 з них були іноземними туристами.

8. Залізнична лінія Альбула-Берніна (Albula-Bernina Railway Line), Швейцарія

Залізнична лінія Альбула – Берніна обслуговується компанією «Ретийська Залізниця» (Rhaetian Railway), швейцарською транспортною компанією, яка володіє найбільшою мережею всіх приватних залізниць у Швейцарії. Найбільш відомими поїздами на залізничній лінії Альбула – Берніна є «Льодовиковий Експрес» (Glacier Express) і «Бернінський Експерсс» (Bernina Express).

Перетинаючи швейцарські Альпи, Бернінський Експерсс з’єднує швейцарське місто Кур (Chur) або Давос (Davos) з містами Поскьяво (Poschiavo) і Тірано (Tirano) в Італії. Протягом більшої частини свого шляху, поїзд також проходить повз і через місця, занесені до списку Всесвітньої Спадщини ЮНЕСКО, відомі як «Ретийська залізниця, що проходить по ландшафту в Альбулі / Берніні» (Rhaetian Railway in the Albula / Bernina Landscapes).

Льодовиковий Експрес доходить з міста Церматт (Zermatt) в місто Давос або Санкт-Моріц (St Moritz) приблизно за сім годин. Льодовиковий Експрес, який циркулює з 1930 року був названий «найповільнішим експрес-потягом у світі». Він рухається зі швидкістю 36 кілометрів на годину. Поїздка на льодовиковому Експресі, це подорож, що триває сім з половиною годин, в ході якого поїзд перетинає 291 міст, 91 тунель і проїжджає через перевал Оберальп (Oberalp Pass) у найвищій його точці, на висоті 2033 метрів.

Залізничні лінії Альбула і Берніна були спільно оголошені місцем Всесвітньої Спадщини в 2008 році. Поїздка на Бернінському Експресі це чотиригодинна подорож по залізниці через це місце Всесвітньої Спадщини, в ході якого поїзд перетинає 196 мостів, проїжджає крізь 55 тунелів і долає перевал Берніна (Bernina Pass) у найвищій його точці, на висоті 2 253 метрів.

Залізнична компанія Берніна Рейлуей (Bernina Railway) побудувала лінію Берніна між 1908 і 1910 роками, і потім незалежно оперувала нею до 1940-х років, коли ця лінія перейшла до компанії «Ретийська Залізниця». Берніна Експрес йде під 7 відсотковим ухилом, щоб компенсувати різницю у висоті на відстані приблизно в 1 800 метрів від вершини гори, починаючи від міста Оспіціо Берніна (Ospizio Bernina) до Тірано.

9. Залізниця Ла-Мюр (Chemin de Fer de La Mure), Франція

Залізниця Ла-Мюр це туристична залізниця у департаменті Ізер (Isère) поблизу міста Гренобль (Grenoble), Франція.

Після загрози закриття в середині 1970-х років, лінія була врятована через нафтову кризу, отримавши шанс на подальше життя, щоб стати однією з кращих туристичних залізниць в Європі із захоплюючими видами на греблі, озера, і гірські пейзажі.
До неї можна легко дістатися дорогою з Гренобля, або сівши на один з потягів, що ходять по лінії Національної Компанії Французьких Залізниць (SNCF) до міста Гап (Gap).

10. Залізниця «Конвей Сінік Рейлроуд» (Conway Scenic Railroad), США

Залізниця Конвей Сінік це культурно-історична залізниця у Норт Конвей (North Conway), в штаті Нью-Гемпшир (New Hampshire). На залізниці працюють два історичні залізничні маршрути: лінія Норт Конвей в Конвей, яка раніше була частиною Конвейского відділення залізниці Бостон і Мен (Boston and Maine Railroad); і лінія з Норт Конвей через Кроуфорд Ноч (Crawford Notch) у Фабіан (Fabyan) , яка колись була частиною гірськострілецької дивізії Залізниці центрального Мена (Mountain Division of the Maine Central Railroad).

Залізнична лінія Конвей знаходиться у володінні Конвей Сінік, а гірськострілецькою Дивізією володіє штат Нью-Гемпшир. Власником і президентом компанії Конвей Сінік є Расс Сейболд (Russ Seybold). Головний термінал залізниці розташований в історичному центрі міста Норт-Конвей в долині гори Вашингтон (Mount Washington). У 1979 році вокзальний комплекс був включений до Національного Регістру Історичних Місць (National Register of Historic Places).

Бонус:

Маршрут Ченнаї-Рамешварам (Chennai-Rameswaram Route), Індія

Єдиний спосіб дістатися до острова Рамешварам, що знаходиться на південному узбережжі Індії, пролягає через небезпечний шлях, за маршрутом Ченнаї – Рамешварам.

Маршрут Рамешварам пролягає уздовж південного узбережжя Індії, перетинаючи морський міст Рамешварам, побудований над Індійським океаном. Через переважання сильних вітрів, поїздка може зайняти більше п’ятнадцяти хвилин і цей маршрут був місцем події багатьох нещасних випадків.

Також читайте Найстрашніші залізничні ділянки в світі (9 фото)

Поділись

Загрузка...