Сайт, який не конвертує трафік у конверсії, точно має проблеми. Це ненормально, коли більшість користувачів просто переглядають сторінки вашого веб-ресурсу, не виконуючи цільову дію. Є 2 основні причини такої ситуації: або конкуренти мають кращу пропозицію, або на сайті поганий юзабіліті. Як підвищити конверсію сайту за допомогою юзабіліті-аудиту — читайте далі у статті.
Оцінити зручність користувацького досвіду власного веб-ресурсу дуже складно. Мало хто здатен виконувати аудит неупереджено. До того ж заважає явище “замиленного ока”. Рішення — доручити перевірку юзабіліті стороннім експертам. Залишайте заявку на підвищення конверсії на сайті web-promo.ua/cro/. Агентство інтернет-маркетингу Webpromo якісно та об’єктивно оцінить зручність вебресурсу і допоможе розробити заходи щодо покращення користувацького досвіду.
Підготовка в Google Analytics
Перше, що потрібно зрозуміти під час юзабіліті-аудиту — це поточна ситуація. Вивчіть звіти в Google Analytics, щоб дізнатися:
- Які сторінки найпопулярніщі?
- Які сторінки приносять найменше трафіку?
- За якими ключовими словами користувачі знаходять сайт у пошуку?
- Який найчастіший алгоритм дій користувачів на сайті?
- Які сторінки дочитують до кінця, а які — ні?
- Яка сторінка найчастіше остання у сесії?
Таким чином ви зрозумієте обсяги роботи з оптимізації вебресурсу та пріоритетність дій.
Технічний аудит
Одна з причин, чому користувачі йдуть з сайту — його технічні проблеми. Перевірте наявність помилок 404, коректність роботи редиректів, надійність захисного протоколу. Переконайтесь, що ваш вебресурс адаптований під мобільні пристрої.
Тривале завантаження сторінок не лише позбавляє вас конверсій, але й шкодить пошуковій оптимізації. Для перевірки швидкості роботи скористайтесь онлайн сервісами.
Дизайн
Дизайн — це те, що бачить користувач одразу як опиниться на сайті. Перші враження формують відповідне ставлення, тому оформленню дизайну приділіть максимум уваги. Колірна гама повинна бути спокійною, пастельною, без різких перепадів та контрастів. Мінімізуйте використання анімацій, уникайте кислотності та мерехтіння.
Переконайтесь, що віджети не закривають важливу інформацію, а рекламні банери не відволікають від ознайомлення з контентом!
Структура
Структура — ще один елемент, який впливає і на юзабіліті, і на пошукову оптимізацію. Мережа вкладень не повинна бути розгалуженою та заплутаною. Що простіша структура — тим краще.
На кожній сторінці сайту повинні бути такі елементи:
- футер і хедер;
- “хлібні крихти”;
- кнопка “на головну”;
- логотип компанії;
Бажано додати віджет зворотнього зв’язку.
Алгоритм цільових дій
Ви повинні бути впевнені у тому, що користувач може просто і швидко виконати заплановані вами цільові дії: заповнити форму зворотнього зв’язку, зареєструватися на сайті, зробити замовлення, або підписатися на розсилку. Пройдіть весь цикл дій самостійно. Дізнайтесь, чи не надто багато вимог щодо паролю під час реєстрації? Чи не забагато особистих даних треба вводити під час замовлення? Наскільки процесс доступний та зручний?
Спробуйте стати користувачем власного сайту. Ви здивуєтесь, як багато точок росту буде виявлено. А якщо відчуваєте брак об’єктивності — замовляйте аудит юзабіліті в експертів.