50 дрібних звичок, які продуктивні люди практикують щодня

    61

    Прості способи для тих, хто хоче бути ефективнішим і не знає, з чого почати.

    Чому правильні звички – це важливо

    Справжня продуктивність полягає в тому, щоб виконувати необхідні завдання за короткий час. Це вміння керувати своєю енергією чи підбирати проекти відповідно до неї.

    Більшість людей переоцінюють кількість завдань, які можуть виконати за 8 годин, і недооцінюють — скільки можуть встигнути лише за ранок. Величезний відсоток того, що ми робимо щодня, залежить від наших звичок. І лише кілька простих змін у щоденній рутині гарантують бажаний результат. Причому набагато швидше, ніж здається.

    Які звички варто впровадити у своє життя

    1. Вам не вдасться йти вперед без чіткої рутини. Якщо ви дійсно хочете встигати більше, збудуйте власний двигун продуктивності.

    2. Записуйте все, чого хочете досягти. Автор методу Getting Things Done Девід Аллен сказав дуже вірну річ: “Наш мозок призначений для генерації ідей, а не для їх зберігання”.

    3. Щодня записуйте одне найпріоритетніше і здійсненне завдання. Наприклад, стати о 6 ранку завтра або присвятити 30 хвилин заповненню щоденника.

    4. Щоб краще фокусуватися, видаліть всі фактори, що відволікають, перед початком роботи.

    5. Смартфон – головне джерело спокус. Чим би ви не займалися, відкладіть подалі. І не забудьте вимкнути сповіщення або звук.

    6. Приймайте менше рішень перед початком особливо важливої ​​та цінної роботи. Так ви збережете свою когнітивну енергію.

    7. Наш мозок активний у першій половині дня. Використовуйте цей час для складної інтелектуальної роботи. Візьміть за правило розбирати найважчі завдання до полудня.

    8. Виділіть кілька особистих лайфхаків та прийомів, які допомагають прискорити прогрес. Користуйтеся ними щодня.

    9. Не чекайте мотивації, щоб почати. Послідовно вмикайте свій власний двигун продуктивності для досягнення результатів.

    10. Давати свідомості та тілу відпочинок не менш важливо, ніж доводити справи до кінця. Виділяйте час на перерви навмисно.

    11. Випивайте склянку води на початку дня. Зневоднення може викликати головний біль і знижувати когнітивні здібності.

    12. Тайм-менеджмент який завжди працює. Замість часу намагайтеся розподіляти енергію: виконуйте найскладнішу роботу, коли ви найактивніші.

    13. Щовечора розподіляйте завдання наступного дня за пріоритетністю.

    14. Складіть список всього, на що ви зазвичай відволікаєтеся, і визначте, як кожен із цих факторів впливає на вашу роботу. Намагайтеся уникати їх хоча б під час важливих справ.

    15. Як би зайняті ви не були, ретельно складайте меню. Їжте поживні та корисні продукти, наприклад рибу, горіхи та овочі, щоб покращити роботу мозку.

    16. Не ухвалюйте рішення вранці. Краще займіться тим часом пріоритетними і складними завданнями.

    17. Проводьте інвентаризацію завдань щодня. Позбавляйтеся непотрібного і фокусуйтеся на головному.

    18. Намагайтеся дотримуватися поради американської підприємниці Джессіки Джеклі: «Вирішувати, що робити не варто, так само важливо, як і вирішувати, що варто».

    19. Щоб досягти успіху, необхідна як ранкова, а й вечірня рутина . Плануйте ранковий годинник увечері попереднього дня та виконуйте важливі завдання одразу після пробудження.

    20. Обмежте кількість завдань до п’яти на день і зосередьтеся на їхньому виконанні.

    21. Для глибокої роботи розбивайте 8-годинний день на відрізки завдовжки менше години. Це допоможе зберегти концентрацію.

    22. Поважайте свою щоденну продуктивність так само, як шануєте свої цілі. Успіх полягає в тому, що ви робите щодня.

    23. Експериментуйте з різними системами продуктивності, наприклад Getting Things Done, Pomodoro та іншими. Комбінуйте їх, щоб знайти те, що працюватиме саме для вас.

    24. Створіть свою власну систему продуктивності, а не слідуйте за модними гуру.

    25. Розбивайте кожну задачу на маленькі блоки, щоб виконувати її невеликими спринтами.

    26. Використовуйте Лайфхак Дейла Карнегі: «Робіть складну роботу в першу чергу. Легкі завдання вирішаться самі».

    27. Щоб мінімізувати прокрастинацію, позбавтеся будь-яких відволікаючих факторів, наприклад розмов з колегами або непотрібних зустрічей.

    28. Використовуйте паузи, щоб покращити свої навички. Послухайте освітній подкаст або прочитайте кілька сторінок книги, поки чекаєте на черзі або поспішайте на роботу.

    29. Якщо ви працюєте у відкритому просторі, наприклад у великому офісі або кафе, купіть хороші навушники з шумозаглушенням, щоб заглушити відволікаючі звуки і краще зосередитися.

    30. Позначте та записуйте все, що краде ваш час.

    31. Замініть «ідеально» на «досить добре». Замість того, щоб чекати на бездоганний результат, зосередьтеся на щоденному прогресі. Одна дія зараз — саме це і є прогрес.

    32. Якщо ви часто припиняєте важливу роботу, щоб зайнятися чимось несуттєвим, почніть додавати до свого розкладу термінові, але неважливі завдання.

    33. Виділяйте час для самоаналізу щовечора. Роздуми про те, як ваші думки формуються, допоможуть зрозуміти, що вже працює, а що можна покращити.

    34. Електронна пошта — один із найголовніших злодіїв часу. Якщо не розібратися з цим, ви постійно реагуватимете на те, чого хочуть інші. Відводьте на аналіз вхідних окремий час.

    35. Активно вибирайте, куди витрачати час. Свідомо підходить до того, на що ви звертаєте увагу. Вчіться не братися за завдання одразу ж.

    36. Монозадачність працює. Більше того, це єдиний спосіб швидко все встигати.

    37. Не виконуйте завдання випадковим чином – поєднуйте схожі. Це допоможе не переривати робочий потік .

    38. Виділяйте час, щоб відключатися від справ наприкінці дня. Це дозволить перезавантажитись і завтра працювати краще.

    39. Перетворіть годинник, проведений на самоті, на продуктивну звичку.

    40. Знаходьте час для важливих проектів. Вони допоможуть відволіктися від звичної рутини та подарують почуття реалізованості.

    41. Введіть спеціальну рутину для кінця дня. Наприклад, записуйте завдання на завтра, розмірковуйте над досягненнями чи готуйтеся до нових проектів.

    42. Якщо ви проводите багато часу за комп’ютером, скористайтеся правилом 20–20–20. Після кожних 20 хвилин роботи дивіться на будь-який об’єкт, який знаходиться за 20 см від вас, протягом 20 секунд.

    43. Оцінюйте щоденний прогрес. Фіксуйте, наскільки ви наблизилися до своєї головної мети та які звички краще виключити. Оптимізуйте все, що оптимізується.

    44. Застосовуйте бачення експерта з продуктивності Девіда Аллена: «Якщо зробити достатньо правильних кроків, все складеться так, як вам хотілося, або досить близько до цієї картинки, щоб ви могли вважати завдання виконаним».

    45. Зробіть навчання протягом усього життя звичкою. Це єдиний спосіб знаходити та використовувати кращі рутини та ритуали, щоб все встигати.

    46. ​​Включіть у свою рутину тренування, навіть найкоротші. Вони допоможуть мозку краще працювати та наповнять вас енергією.

    47. Гуляйте пішки щодня. Навіть 20-хвилинна прогулянка сприятливо впливає на свідомість.

    48. Перестаньте розмірковувати та почніть робити. Брюс Лі говорив: «Якщо ви витрачаєте занадто багато часу на роздуми про завдання, ви ніколи її не виконаєте».

    49. Організуйте робочий простір так, щоб вам було зручно. Ви набагато продуктивніші, коли працюєте в тиші, або вам потрібна музика — експериментуйте та знаходите своє.

    50. Навчіться добре відпочивати. Продуктивність залежить від цього більше, ніж здається. Ви справлятиметеся зі справами набагато краще і швидше, якщо ваша свідомість і тіло працюватимуть спільно.



    • інші новини