В цьому році в деяких країнах, у тому числі і в Україні, пройдуть вибори. Готуються не тільки кандидати і виборці, але і Facebook, який повідомив про нові правила розміщення політичної реклами.
Що і навіщо забороняють
Щоб уникнути фейкових новин і стороннього втручання у виборчий процес, Facebook тимчасово заборонить публікувати рекламу, пов’язану з виборами, від користувачів з-за кордону. Тобто, рекламодавець повинен знаходитися на території тієї країни, де проходять вибори і будуть розміщуватися пости.
З 16 січня ця заборона вводиться в Нігерії, де в лютому пройдуть вибори президента, а після цього – в Україні, яка 31 березня вибере нового главу держави.
«Більш прозорі правила розміщення політичної реклами підвищать відповідальність Facebook і наших рекламодавців в очах медіа, регуляторних органів, громадських організацій і виборців», – кажуть в компанії.
Де ще
Обмеження введуть і в інших країнах. В Індії напередодні парламентських виборів запустять спеціальну онлайн-бібліотеку (Ad Library), де кожен бажаючий зможе переглянути архів публікацій, і посилять авторизацію, перед травневими виборами в країнах ЄС введуть заходи, спрямовані на підвищення прозорості рекламних повідомлень, а до літа запропонують набір інструментів для рекламодавців з інших країн.
Нагадаємо, Facebook задумався про зміну підходу до політичної реклами до виборів після виборів в США в 2016 році через скандал з втручанням Росії.